jorrit Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 wat een gelul van de zijlijn hier k .. en nu iets serieuzer heb hiervoor een map gemaakt in mta 3000 meter rechtuit vliegen de hydra deed er 45 seconden over de at400 52 en andromeda 51 de hydra lijkt mij dus net iets sneller te gaan en dat zit voornamelijk in de beginversnelling goed , als je het echt wilt weten dit zijn de eigenschappen van de vliegtuigen volgens de handling.cfg ;------- planes ----------------------------------- ; ; name mass turnmass drag centreofmass boy traction transmission brakes steer suspension suslines antidive seat col cost mflags hflags lights ; A B C D F G H I J K L M N O P Q R S T U V a b c d e f g aa ab ac af ag ah ai aj SEAPLANE 5000.0 27083.3 12.0 0.0 0.0 0.0 9 0.83 45.0 0.5 1 200.0 1.7 5.0 4 P 0.01 0.05 0 24.0 1.5 0.75 0.0 0.10 0.0 2.0 0.0 1.0 0.05 10000 4000400 0 0 1 0 VORTEX 1900.0 4795.9 20.0 0.0 0.0 0.2 85 0.05 1.0 0.5 5 150.0 2.0 5.0 R P 1.0 0.50 0 30.0 0.5 0.05 0.0 0.33 -0.25 0.5 0.02 0.65 0.50 26000 301 400040 0 1 23 RUSTLER 5000.0 27083.3 10.0 0.0 0.0 0.0 75 0.65 0.9 0.5 1 200.0 16.0 5.0 4 P 1.5 0.45 0 45.0 2.0 0.15 0.0 0.50 -0.20 0.5 0.0 0.30 0.75 45000 4008108 400020 0 1 14 BEAGLE 10000.0 80000.0 14.0 0.0 0.0 0.0 75 0.65 0.9 0.5 1 200.0 16.0 5.0 4 P 1.5 0.45 0 45.0 2.0 0.15 0.0 1.00 -0.10 0.35 0.0 0.30 0.75 45000 24000008 400000 0 1 13 CROPDUST 5000.0 27083.3 15.0 0.0 0.0 0.0 75 0.65 0.9 0.5 1 200.0 16.0 5.0 4 P 1.5 0.45 0 45.0 2.0 0.15 0.0 0.55 -0.05 0.5 0.0 0.30 0.75 45000 4008000 400020 0 1 14 STUNT 5000.0 20000.0 14.0 0.0 0.0 0.0 75 0.65 0.9 0.5 1 200.0 16.0 5.0 4 P 1.5 0.45 0 45.0 2.0 0.15 0.0 0.50 -0.10 0.9 0.0 0.30 0.75 45000 4008100 400020 0 1 14 SHAMAL 15000.0 81250.0 8.0 0.0 0.0 0.0 75 0.55 0.8 0.7 1 200.0 16.0 5.0 4 P 1.5 0.15 0 45.0 4.0 0.15 0.0 1.00 -0.00 0.3 0.0 0.30 0.75 45000 400c108 400000 0 1 26 HYDRA 9000.0 48750.0 20.0 0.0 0.0 0.0 75 0.65 0.9 0.5 1 200.0 16.0 5.0 4 P 1.5 0.45 0 45.0 1.0 0.15 0.0 0.50 -0.20 0.8 0.0 0.60 0.75 45000 4008100 400000 0 1 27 NEVADA 25000.0 438750.0 10.0 0.0 0.0 0.0 75 0.65 0.9 0.5 1 200.0 16.0 5.0 4 P 1.0 0.45 0 45.0 1.0 0.10 0.0 0.40 -0.30 0.5 0.0 0.30 0.75 45000 400c108 400020 0 1 29 AT400 60000.0 9000000.0 4.0 0.0 0.0 0.0 75 1.5 0.9 0.85 1 200.0 16.0 5.0 4 P 1.0 0.45 0 45.0 1.5 0.15 0.0 0.50 -0.20 0.3 0.0 0.70 0.75 45000 2400c008 400000 0 1 15 ANDROM 40000.0 3000000.0 4.0 0.0 0.0 0.0 75 0.65 0.9 0.5 1 200.0 16.0 5.0 4 P 1.0 0.45 0 45.0 2.0 0.15 0.0 0.50 -0.20 0.5 0.0 0.30 0.75 45000 24114108 440000 0 1 0 DODO 5000.0 27083.3 12.0 0.0 0.3 0.0 75 0.65 0.9 0.5 1 200.0 16.0 5.0 4 P 1.5 0.45 0 45.0 1.5 0.15 0.0 0.50 -0.05 0.2 0.0 0.50 0.75 45000 4000000 400000 0 1 13 SPARROW 2500.0 6041.7 0.2 0.0 0.0 -0.1 75 0.65 0.9 0.5 1 200.0 16.0 5.0 4 P 5.0 0.45 0 30.0 2.0 0.1 0.0 0.50 -0.20 0.5 0.0 0.30 0.50 25000 2004000 400000 0 1 0 SEASPAR 3000.0 7250.0 0.1 0.0 0.0 -0.1 5 0.65 0.9 0.5 1 200.0 16.0 5.0 4 P 5.0 0.45 0 30.0 2.0 0.1 0.0 0.50 -0.20 0.5 0.0 0.30 0.60 28000 2004000 400000 0 1 0 MAVERICK 5000.0 29270.8 0.2 0.0 0.0 -0.1 75 0.65 0.9 0.5 1 200.0 16.0 5.0 4 P 5.0 0.45 0 30.0 2.0 0.15 0.0 0.50 -0.20 0.5 0.0 0.30 0.75 45000 2004000 400000 0 1 0 COASTMAV 3500.0 8458.3 0.2 0.0 0.0 -0.1 75 0.65 0.9 0.5 1 200.0 16.0 5.0 4 P 5.0 0.45 0 30.0 2.0 0.1 0.0 0.50 -0.20 0.5 0.0 0.30 0.65 50000 2004000 400000 0 1 0 POLMAV 4500.0 26343.7 0.2 0.0 0.0 -0.1 75 0.65 0.9 0.5 1 200.0 16.0 5.0 4 P 5.0 0.45 0 30.0 2.0 0.1 0.0 0.50 -0.20 0.5 0.0 0.30 0.65 52000 2004000 400000 0 1 0 HUNTER 10000.0 150000.0 0.2 0.0 0.0 0.0 75 0.65 0.9 0.5 1 200.0 16.0 5.0 4 P 5.0 0.45 0 30.0 1.0 0.05 0.0 0.20 -0.15 0.85 0.0 0.40 0.50 99000 200c000 400000 0 1 14 LEVIATHN 15000.0 200000.0 0.1 0.0 0.0 0.0 30 0.65 0.9 0.5 1 200.0 16.0 5.0 4 P 5.0 0.45 0 30.0 1.0 0.05 0.0 0.50 -0.20 0.9 0.0 0.30 0.50 25000 2004000 400000 0 1 0 CARGOBOB 20000.0 48333.3 0.2 0.0 0.0 -0.1 75 0.65 0.9 0.5 1 200.0 16.0 5.0 4 P 5.0 0.45 0 30.0 0.6 0.05 0.0 0.50 -0.10 0.3 0.0 0.30 0.50 25000 22004000 400000 0 1 0 RAINDANC 10000.0 96666.7 0.05 0.0 0.0 -1.0 75 0.65 0.9 0.5 1 200.0 16.0 5.0 4 P 5.0 0.45 0 30.0 1.5 0.1 0.0 0.20 -0.15 0.5 0.0 0.70 0.50 99000 2004000 400000 0 1 0 RCBARON 100.0 50.0 120.0 0.0 0.0 0.0 99 0.20 0.9 0.5 1 75.0 1.0 5.0 F P 0.5 0.50 0 45.0 0.6 0.1 0.0 0.25 -0.00 0.8 0.0 0.2 0.08 300 4000000 20 0 1 0 RCGOBLIN 100.0 24.1 0.2 0.0 0.0 -0.1 70 1.10 0.75 0.50 1 75.0 35.0 5.0 4 P 5.5 0.50 0 25.0 1.6 0.1 0.0 0.28 -0.08 0.5 0.0 0.2 0.05 800 2000000 0 0 1 0 RCRAIDER 100.0 24.1 0.2 0.0 0.0 -0.1 70 1.10 0.75 0.50 1 75.0 35.0 5.0 4 P 5.5 0.50 0 25.0 1.6 0.1 0.0 0.28 -0.08 0.5 0.0 0.2 0.10 500 2000000 0 0 1 0 maar dat is een beetje onleesbaar volgens het kopje transmission kunnen ze allemaal 200 aleen hebben ze allemaal een iets andere luchtweerstand Dat is de AT-400. Hier vind je er meer info over. Maar hij is echt niet goed voor stunts of dergelijke te doen. Voor stunts neem je best een Stuntplane. *kuch* ... je kan er wel mee stunten (looping, kurketrekker ook maar staan niet in dit filmpje,.. heb nog eens een looping rond het wegdek van gant bridge gedaan met een at400) Welke vliegtuig kan het hoogste eigenlijk? Volgens mij kan je niet hoger komen dan 2 à 3 keer het balkje vol. Elke keer als ik superhoog ga, vlieg ik tegen een ontzichtbaar plafon. Erg vreemd. Bij sommige andere missies zit ik wel hoger dan 2x het balkje vol. Edit: Let de volgende keer wel op het topic datum. Dit is een zeer onnodige bump en post vn mezelf! 2x .. eerste balkje gaat ongeveer tot 300 meter (als ik me niet vergis) en dan gaat ie verder .. tot je tegen het ontzichtbare plafond komt en wat geinig is , met mta kun je daar vrolijk boven rijden met auto's , maar een vliegtuig pleurt eerst naar beneden tot ie onder die lijn komt ... volgens mij 1000 meter als ik me niet vergis ik ga kijken als het werkt Reageren
Jorair Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 iedereen zegt dat de hydra en de at-400 het snelst zijn , dat klopt, maar ik heb met de rustler ook eeven snel als met hydra en de at-400 gevlogen: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.