Crappy-Apple Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 ik ga gta sol downloaden voor vc maar voor gta sa wou ik gta lvs downloaden maar eerst een vraag de beta 2.0 van gta lvs is uit maar bij veel lukt het niet dus is het al bij iemand gelukt ? want hij ziet er wel goed uit !! Reageren
Matiscus Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Ik krijg ook steeds een chrash. ik weet niet wat ik fout doe. Ik kan jou hier niet bij helpen. Juist zeggen wat ik zelf heb. Reageren
Blastov Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Mischien de SA Map Cleaner gebruiken ? Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Mischien de SA Map Cleaner gebruiken ? Ja, en dan de mod installeren. Dan is de originele SA map wel weg, maar daarvoor maak je backups hé Greetz, GTA Vice VIP Reageren
Fireman Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 HIj werkt wel ik help er aan mee maar echt veel vertrouwen heb ik er niet in ze gaan echt heel langzaam vooruit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.