Grillo Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Hey allemaal, ik heb een paar vraagjes 1) Hoe kan ik gang members recruite? ik had overlaatst het bericht dat ik 6 gang members kan recruite maar ik weet niet hoe 2) Kan mij iemand de eerste missie van de Lowrider-challenge is uitleggen? ik heb het al honderd keer geprobeerd en het lukt niet. Wat is de bedoeling daar? dank bij voorbaat Reageren
NandroDavids Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 (bewerkt) Welkom op het forum, Grillo! Een Gangmember recruiten, doe je door op hem te richten en dan op 'H' te drukken. Naarmate je verder in het spel komt, kun je meer Gangmembers recruiten. Ik neem aan dat je met de 'eerste missie van de Lowrider-challenge' de missie 'Cesar Vialpando' bedoelt. In deze missie is het de bedoeling dat je met je auto gaat 'dansen'. Meer informatie over deze missie vind je hier: *KLIK* Je moet bij deze missie letten op de pijltjes die onderin beeld komen te staan. Als er bijvoorbeeld een <- in het rondje komt te staan, moet je de linkepijltoets of NumPad4 indrukken. Op deze manier moet je proberen alle pijltjes steeds op het goede moment in te drukken. Veel succes! Bewerkt: 19 januari 2006 door NandroDavids Reageren
Grillo Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 (bewerkt) Gang members recruite door de H te gebruiken lukt me niet Die Lowrider mission ik bedoel inderdaad Cesar Vialpando, ik heb ze nog eens geprobeerd en alleen de keyboard toetsen 4 en 6 werkten verloor ik natuurlijk weer, en als er schuine pijltjes komen, wat doe je dan? Bewerkt: 19 januari 2006 door Grillo Reageren
ballas Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 die schuine pijltjes weet ik ook niet? hoe moet dat op de ps2 versie? Reageren
De Huib Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 schuine pijltjes op de ps2 weet ik niet maar op de pc is het heel makkelijk. als je bijvoorbeeld het pijltje naar rechts boven hebt druk je tegelijk op 8 en 6 van je numpad Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 die schuine pijltjes weet ik ook niet?hoe moet dat op de ps2 versie? Op de PS2 versie moet je gewoon de rechter joystick bijv. naar linksonder duwen, zo kan je de missies halen. Veel succes nog. Reageren
Little Mister Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Gang members recruite door de H te gebruiken lukt me niet Misschien moet je eens de 'G' proberen, want dat is namelijk de toets dat ze je volgen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 1) Hoe kan ik gang members recruite? ik had overlaatst het bericht dat ik 6 gang members kan recruite maar ik weet niet hoe Gang members recruite door de H te gebruiken lukt me niet Jij bent nog in het begin van het spel. De missie CV (Cesar Vialopo ofzo) is nog erg in het begin. Om gang member te kunnen recruteren heb je veel respect nodig. Als je dat niet werken de toetsen G-H ook niet, ze werken wel maar ze hebben dan nog geen functie. Waarschijnlijk is dit je oorzaak ! Reageren
Grillo Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 (bewerkt) 1) Hoe kan ik gang members recruite? ik had overlaatst het bericht dat ik 6 gang members kan recruite maar ik weet niet hoe Gang members recruite door de H te gebruiken lukt me niet Jij bent nog in het begin van het spel. De missie CV (Cesar Vialopo ofzo) is nog erg in het begin. Om gang member te kunnen recruteren heb je veel respect nodig. Als je dat niet werken de toetsen G-H ook niet, ze werken wel maar ze hebben dan nog geen functie. Waarschijnlijk is dit je oorzaak ! Klopt, ik zit nog redelijk in het begin, heb zoveel andere spelletjes en hobbies ma bon. Mijn balkje van respect is al voor 60% gevuld en overlaatst had ik nog het bericht dat ik al 6 gang members kon recruite...die knoppen doen het nog steeds niet. btw, kan iemand mij wat meer vertelle over hoe je vijandelijke gebieden kunt overnemen en gang wars want ik heb al 100.000 Ballas gedood. En ik lees ook vaak iets over die gebieden die dan gekleurd zijn maar op men map en men radar zie ik daar niets van. Waar kun je dat zien? Bewerkt: 20 januari 2006 door Grillo Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Ik weet het neit zeker, maar volgens mij kun je pas na de "Los Supuicros". Dan overval je een begraafplaats en dan moet je je gangmembers leren recruteren. Er komt dan een balkje in beeld hoe je die homies moet recruteren. Volgens mij daarna pas werken de recruteer knoppen. Reageren
LucasV Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Ja, dat is correct. Bij de negende missie bij Sweet 'Los Sepulcros', leer je gangmembers te recruiten. De missie na Doberman. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Om gang wars te kunnen doen moet je de missie doberman hebben gehaald op je map staan drie kleuren groen paars en geel paars en geel zijn de ballas en vagos hun teritorium kun je overnemen groen is je eigen gang dus jou territorium hoe meer gebied je krijgt hoe meer geld je krijgt. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 En als er schuine pijltjes komen, wat doe je dan? Als er bijvoorbeeld een pijl naar rechtsboven komt te staan, druk je de pijltoetsen naar rechts en omhoog tegelijk in. Als er een pijl naar linksonder komt te staan, druk je de pijltoetsen naar links en beneden tegelijk in. Veel succes! (Mocht het echt niet lukken, post dan je savegame in het Savegame-Aanvraag-Forum, dan haalt iemand anders de missie wel voor je) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.