shanon Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Wat vinden jullie van m'n wagen??
GTA Fanaat Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 (bewerkt) Mooie wagen!! Heb je er ook een download van? Volgens mij ben jij de eerste op het Forum hier die auto's kan maken! Weet het alleen niet zeker Ik geef er een 10 voor! Bewerkt: 19 januari 2006 door Ronnie1987
gangster28 Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Ik vrees niet dat hij die zelf heeft gemaakt maar gewoon heeft gedownload en aan jullie wil laten zien.
GTA Fanaat Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Ik vrees niet dat hij die zelf heeft gemaakt maar gewoon heeft gedownload en aan jullie wil laten zien. Oke, waarom word het hier dan neer gezet? Alleen om te laten zien dat hij die in SA heeft?
Matiscus Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Toch weer niet zo iemand... Het is inderdaad niet zelf gemaakt denk ik. Maar het kan wel. Als het niet zo is, en het is alleen om te tonen dat hij het in SA heeft vind ik dit topic beetje onnuttig. Maar als het zelf gemaakt is vind ik het KUTGW. Dan krijgt die een dikke 10! En hij is niet de enige die auto's kan modellen. Ik kan het ook, el met veel moeite. Greetz Matiscus
Flame^ Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Show een screen van je auto in het programma waar je het mee hebt gemaakt, anders kan dit wel op slot.
shanon Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 (bewerkt) Mooi is die van mij he? hier via een ander zijaanzicht Bewerkt: 20 januari 2006 door shanon
Flame^ Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Show een screen van je auto in het programma waar je het mee hebt gemaakt, anders kan dit wel op slot. Volgens mij kan hier een slot op, screens van autos die je hebt gedownload kan je wel in het Home Made Screens topic zetten, en een normaal modder antwoord op deze vragen. Kortom, een slot zou fijn zijn .. >>> Door GTA-Sheep: Oke.....<<< >>> Door BS: Dankje <<<
Recommended Posts