Jump to content

hoeveel geld hebben julie?

Master-mind

Recommended Posts

kunnen jullie niet een beetje van jullie geld afstaan aan de tsunami? :rolleyes: :(

ik heb wel SA maar nog geen ps 2 normaal moest ik die vandaag hebben maar ghij is nog niet binnengekomen :( :(

binnen een paar dagen zal ik dus wel stemmen op de honderd zeker? :(

Delen op andere websites

• Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ballas

6

• ganton_gangster007

4

• Master-mind

3

• .Sharingan

3

76 heb het spel pas 2 dagen had eerst 50.000 verdient bij de paardenrennen maar die had ik toen ingezet en verloren

als ik een hoog bedrag win bij paardenrennen ga en meteen naar me savehouse en save me spel en ga weer terug om meer te winnen en als ik verlies load ik gewoon het spel weer waar ik nog veel geld had en ik ga verder met gamblen. Maar soms kan het irritant zijn als een savehouse er weg is van die trsck betting shop. Ik doe altijd aan die paardracen als ik in de countrside ben daarzo bij catalinas huis vlakbij is een dorpje blueberry waar ook een zo'n track betting staat daar gamble ik altijd is het dichts bijst als ik moet saven als ik gewonnen heb B)

Delen op andere websites

• 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...