Ghostwriter Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Ik heb een raar probleem in de Las Venturas missie 'Dam and Blast'. Hierbij moet je uit een vliegtuig springen waarna je bij de dam terecht komt. Daar moet je een mes pakken om de twee bewakers neer te steken, maar ik krijg het mes simpelweg niet opgepakt. Vreemd is ook dat ik helemaal geen wapens bij me heb. Iemand een oplossing? Reageren
Ewoud Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Feedback is niet helemaal de juiste plaats Maar voor jouw maak ik een uitzondering ik move hem even naar het juiste gedeelte. Welkom op het forum nog! Reageren
Dizzee Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Dat je geen wapens meer bij hebt is volledig normaal, dat is zo bij iedereen. Aangezien je niks bij hebt zou je het mes gewoon moeten kunnen opnemen door er overheen te lopen.. Reageren
De Huib Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 en anders sla je gwoon eerst die bewakers neer en dan heb je alle tijd om het mes op te pakken Reageren
Gunslinger Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Het kan ook zijn dat je - op de een of andere vage manier - toch nog een wapen in het slot van 't mes hebt zitten. In dat geval kun je in plaats van het andere wapen het mes kiezen. Met welke knop je dat doet, is in elke versie anders (PC, XBox en PS2). Op deze pagina vind je een overzicht van alle slots met wapens erbij. Reageren
Ghostwriter Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 @Dizzee en De Huib: Nee, het mes oppakken gaat gewoon niet, bewakers in de buurt of niet. @Gunslinger: Bedankt voor de tip maar ik kan op mijn PC versie maar niet ontdekken hoe ik wapens die ik heb kan laten vallen. Ik herinner me nog dat ik in een missie in San Fierro een sniper rifle op moest pakken. Lukte ook niet, toen heb ik er maar gewoon een gekocht. Maar ja, messen zien niet te vinden bij Ammu-Nation... Dus... nog steeds geen oplossing! Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 (bewerkt) @Dizzee en De Huib:Nee, het mes oppakken gaat gewoon niet, bewakers in de buurt of niet. @Gunslinger: Bedankt voor de tip maar ik kan op mijn PC versie maar niet ontdekken hoe ik wapens die ik heb kan laten vallen. Ik herinner me nog dat ik in een missie in San Fierro een sniper rifle op moest pakken. Lukte ook niet, toen heb ik er maar gewoon een gekocht. Maar ja, messen zien niet te vinden bij Ammu-Nation... Dus... nog steeds geen oplossing! Je kan ook als je bij het wapen bent de knop indrukken dat ervoor zorgt dateen wapen van je slot verwisselt wordt met diezelfde soort bijvoorbeel met de ak47 en de m4 dus als je bij dat mes bent druk die knop in op de ps2 is dat l1 op de pc weet ik niet sorry. Bewerkt: 20 januari 2006 door gta-liefhebber Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Nee, blijkbaar toch een bug in je spel. Zou ook verder niet weten hoe je dat moet oplossen. Er is overigens wel een manier om deze missie toch gewoon te halen. Zodra je met je parachute geland bent doe je niet wat er staat (mes pakken en bewakers vermoorden) maar spring je in het water en zwem je naar de kust. Ga aan land, steel een auto en rij op je gemak naar de dichstbijzijnde Ammunation. Koop je daar blind aan wapens, stap weer in je auto en rij terug naar de dam. Vervolgens stukje zwemmen, op het platform klimmen waar je de missie begon en nu is het level ineens een stuk makkelijker: je hoeft je geen zorgen meer te maken om ontdekt te worden, want je hebt nu wapens genoeg om iedereen te doden daar. Succes Je zou nog eens op TAB kunnen drukken bij dat mes. Misschien pakt ie hem dan. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 (bewerkt) Ik weet wel waar je een mes kunt vinden, als je die missie op zijn 'originele' manier wilt halen. Bij de Snake Farm, vind je een mes. Die ligt daar tussen de geboutjes links, als je het terrein komt oprijden. Als je niet zo goed weet waar die Snake Farm is kijk dan eens op de link hieronder. http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...dreas_Map_Knife Daar kun je bij elk bolletje een mes vinden. Veel succes. -> Tja, een te goedde vraag Sheep.. Bewerkt: 21 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Ruurd, ja dat mes ligt daar, maar als je die bij de dam niet kunt oppakken, waarom zou je dat elders dan wel kunnen? Althans...dat lijkt mij zo :$ Reageren
Ghostwriter Geplaatst: 29 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Nog geen tijd gehad om verder te spelen, was druk bezig met allemaal onbelangrijke dingen als vriendin, werk en dat soort dingen... Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Verwijder je settings file in de user directory, de default knop voor wapens oppakken is tab. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.