Jump to content

Helicopters

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

In een missie op las venturas moet je een helicopter nakken en daarmee vervolgens een busje optillen en vervolgens naar je eigen vliegveld brengen.. maar nou is mijn vraag: waar vind ik zo'n helicopter met die magneet eronder??

Nu ben ik terug gegaan naar die "legerbasis" (niet die echte) waar ik die helicopter moest nakken, en dan spawnd er steeds eem helicopter genaamd: cabcarry ofzo, kan het helemaal mis hebben, maar de naam slaat op dat ie wat kan dragen, er zit een gat in de achterkant, waar je waarschijnlijk een auto/motor in kan parkeren, en hem ergens heen brengen, ik speel op xbox, maar hoe kan je dan die bak verder openen zodat je een auto erin kan rijden? of is dat niet mogelijk?

vertel me aub :D

Bewerkt: door SanAndreas-noob
Geplaatst:
In een missie op las venturas moet je een helicopter nakken en daarmee vervolgens een busje optillen en vervolgens naar je eigen vliegveld brengen.. maar nou is mijn vraag: waar vind ik zo'n helicopter met die magneet eronder??

Deze helicopter is alleen tijdens die missie (Missie: Up up and Away) beschikbaar. Anders kun je die helicopter niet vinden. Tenzei je noobmod hebt geinstalleerd, dan kun je hem overal spawnen waar je hem wilt.

Dat andere gedeelte van je tekst snap ik niet veel van, kun je dat nog eens uitleggen?

Deze vraag is al vaak gesteld..

Je kan nergens zo'n helicopter met zo'n magneet vinden,enkel tijdens die missie.

EDIT:Ruurd was me voor

Bewerkt: door gtagangster
Geplaatst:

die helikopter met die magneet, die stond op een soort legerbasis, na die missie ging ik daar weer heen, en er stond een ander helikopter, met een gat in de achterkant, waar je waarschijnlijk iets in kan zetten, maar waarschijnlijk moet je op een knop drukken om die bak open te smijten, maar welke knop is dat..

Nee hoor, waarschijnlijk is dat een foutje of iets dergelijks. In een vliegend voertuig (denk aan helicopter of vliegtuig) kan je helemaal niets parkeren. Er is dus dan ook geen knop, waarmee je een helicopter zijn laadklep kan opnenen. Die helicopter die nu op die legerbasis (linksboven in Las Venturas) stond, spawnt na die missie ook op jou privé vliegveld in de Verwand Meadows!

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:
Deze helicopter is alleen tijdens die missie (Missie: Up up and Away) beschikbaar. Anders kun je die helicopter niet vinden. Tenzei je noobmod hebt geinstalleerd, dan kun je hem overal spawnen waar je hem wilt.

Dat andere gedeelte van je tekst snap ik niet veel van, kun je dat nog eens uitleggen?

volgens mij kan je hem ook niet met de noobmode spawnen !

want ik heb heb gespawend zonder magneet

btw hoe heet die helicopter ook alweer ?

Geplaatst:

hmm met noob mode ken je em dus krijgen??

als je een console versie heb en je laat misie falid gaan als je dat ding in je garage heb gezet, blijft ie dan bestaan? het lijkt me nameijk echt vet om die heli altijd te hebben, vet makelijk om voertuigen te vervoeren..

hmm met noob mode ken je em dus krijgen??

als je een console versie heb en je laat misie falid gaan als je dat ding in je garage heb gezet, blijft ie dan bestaan? het lijkt me nameijk echt vet om die heli altijd te hebben, vet makelijk om voertuigen te vervoeren..

als je hem in garage steekt blijft de helicopter staan,maar heeft hij geen magneet meer.

@tales,de heli waarover we paten heet "leviathan"

Bewerkt: door gtagangster
Geplaatst:

die met die bak in de achterkant is de cargobob, kon de naam niet meer herinneren

die met die magneet is: leviathan

Geplaatst:
als je hem in garage steekt blijft de helicopter staan,maar heeft hij geen magneet meer.

R* heeft het volgens mij ook bedoeld dat je dat 'voertuig' maar eenmalig te gebruiken is !

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...