ACID Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 hoi, sinds een paar dagen kan ik niet meer in mijn taakbeheer komen en ik ben wel gewoon beheerder van de computer maar ik kan niet meer in mijn taakbeheer kunt iemand me helpen ? Reageren
Typhoon Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Doen alle toetsen van het toetsen bord het? Wel dan zou het gewoon met ctrl alt del kunnen,er moet vast wel ergens het bestand van taakbeheer zitten maar waar! Reageren
ACID Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 ja, al mijn toetsen doen het wel kunt iemand anders helpen ? Reageren
Ferre Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Kun je ook aangeven waarom/hoe je niet meer daar kan komen? Wat gebeurd er dan? Reageren
Kraay Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 En als je rechtermuisknop op je startbalk doet en dan Taakbeheer? Reageren
ACID Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 als ik ctrl alt del druk dan staat er : taakbeheer is uitgeschakeld door de systeembeheerder maar ik wil het graag weer inschakelen maar ik weet niet hoe weet iemand dit ? Reageren
X-TX Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Ja, die probleem ken ik wel. Helaas weet ik hier maar een oplossing maar de gevolgen ervan kunnen lijden tot een Windows crash die onherstelbaar is zowel Systeemherstel als Veilige Modus zullen onbereikbaar zijn. In de Register bij een sleutel waar staat of de beheerder toegang heeft tot Taakbeheer staat een 0. Daar moet een 1 gezet worden. Alleen als je het verkeerde sleutel pakt of iets anders is je Windows onherstelbaar. Verder zou ik niet weten hoe het op te lossen is. Reageren
JGuntherS Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 (bewerkt) Probeer eens Start -> Uitvoeren -> taskmgr (kans is klein dat het werkt, je weet maar nooit) Als dat niet werkt zijn er 2 oplossingen: die van X-TX of Windows opnieuw installeren (of installeer gewoon Linux ) Bewerkt: 20 januari 2006 door JGuntherS Reageren
X-TX Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Lijkt mij sterk dat dat gaat werken. Het staat gewoon uit, via alles kan hij daar niet komen. Als het niet zo is dan weet ik het ook niet meer... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.