Jump to content

The Beautiful Nature

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi allemaal. Ik ben bezig met een reeks sigs aan het maken met als thema The Beautiful Nature.

Hier enkele voorbeelden:

beautifulnature44fr.jpg

mooicopy3vy.jpg

thebeautifulnature2copy8zm.jpg

beautifulnature5copy2ik.jpg

Ikkes.

Graag onderbouwde kritieken!

Ps. De bedoeling van deze reeks is. Mooi maar simpel! Dus ook makelijk te doen voor beginners!

Zelf ben ik niet te vreden over de tweede maar toch. Ik heb er nog wel een paar maar die wil ik nog graag voor battle's gebruiken dus post ik ze nog niet!

Nieuw:

beautifulnature38jz.jpg

Bewerkt: door Ikkes
  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ikkes

10

• Achille

4

• Eli R

3

• RonaldVC

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ik vind ze allemaal erg mooi, alleen een beetje afwisseling kan geen kwaad, denk ik:

Probeer ook eens een paar zonder scanlines. (Of doe je dat bij elke omdat het een reeks is?)

Zoals je zelf ook al zegt, vind ik ook de 2e het minst mooi van de 3. Ik vind dat die iets te hoog is. De verhoudingen tussen lengte en hoogte vind ik niet zo geslaagd.

Voor de rest, mooi gemaakt! Ik ben absoluut geen kenner, maar ga zo door! ;)

Geplaatst:

Er zit iets raar is die lettertype's, probeer eens visitor op 'none'.

Voor de rest zijn het prima signatures.

Geplaatst:

Ja klopt dat ze fout zijn maar ik heb de photoshop bestanden helaas niet meer :N . Voor de rest bedankt voor de complimenten.

Mijn nieuwste:

beautifulnature5copy2ik.jpg

Ikkes

Geplaatst:

Gewoon een plaatje pakken, scanlines erover doen en te grote Bitmap tekst erover?

Nee, ten eerste vind ik Scanlines over Natuur sigs helemaal verkeerd, en Bitmap ook (vooral zo groot.

Ik word een beetje ziek van die sigs waar mensen een plaatje pakken, scanlines erover en het een sig noemen.

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is jou mening. Een plaatje en wat effecten(scanlines) kan heel mooi zijn. Het gaat gewoon om je eigen smaak. Ik kan ook zeggen ik word ziek van die sigs met een render achtergrond etc...Maar dat is ieder zijn eigen mening en smaak.

Ikkes.

Ps. Dat lettertype is het standaard userbar lettertype ;) .

Bewerkt: door Ikkes
Geplaatst:
Gewoon een plaatje pakken, scanlines erover doen en te grote Bitmap tekst erover?

Nee, ten eerste vind ik Scanlines over Natuur sigs helemaal verkeerd, en Bitmap ook (vooral zo groot.

Ik word een beetje ziek van die sigs waar mensen een plaatje pakken, scanlines erover en het een sig noemen.

Waar ik nog meer hekel aan heb, is mensen die dat warderen, serieus, ik ben het volledig met je eens.

Geplaatst:

Ik waardeer dat. Het gaat om hoe het eruit ziet. Maar het moeilijkste is om het plaatje goed in je sign te krijgen. Juiste grootte en juistte plek. Maar ok..

@ Ikkes: Zet je font eens op size 10 en op None. Daarvan wordt het lettertype beter.

Geplaatst:

Ze zijn wel mooi.

Maar een beetje eentoning.

Probeer de volgende keer de scanlines aftewerken.

En de text fixen.

Neem deze instellingen. Dit had arjen ook al gezegt maar ik denk dat dit wel handig is om te gebruiken.

Iets duidelijker.

Text.jpg

Voor een mooi effect van dit lettertype moet je altijd deze instellingen hebben.

Dan krijg je dit resultaat.

resultaat.gif

Probeer ook wat meer gekleurde plaatjes te gebruiken.

Geplaatst:
Ze zijn wel mooi.

Maar een beetje eentoning.

Probeer de volgende keer de scanlines aftewerken.

En de text fixen.

Neem deze instellingen. Dit had arjen ook al gezegt maar ik denk dat dit wel handig is om te gebruiken.

Iets duidelijker.

Text.jpg

Voor een mooi effect van dit lettertype moet je altijd deze instellingen hebben.

Dan krijg je dit resultaat.

resultaat.gif

Probeer ook wat meer gekleurde plaatjes te gebruiken.

Wat niet valt te lezen onder deze resolutie waardoor een sig bij mij 3 minpunten krijgt.

Geplaatst:

Érg mooi gemaakt allemaal Ikkes... Alleen ik vind ze een beetje allemaal op hetzelfde neerkomen, want ikzelf houd niet zo van die Natuur sig's. Ik ben meer voor de personen en auto's enzo :puh: Maar ze zijn wel erg goed gelukt ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...