michelted Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Hallo, ik heb heel veel moeite om de Alley oop in de rijschool in San Fierro te doen! Kan iemand mij misschien helpen welke toetsen ik moet hebben of kan iemand mij een savegame sturen?? Alvast bedankt Groeten, Michel Reageren
RobbertR Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Je kan ook jou save hier in je post zetten dan doe ik hem wel voor je Reageren
michelted Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 ok, hier is ie Wil je aub niet cheaten etc.??? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 (bewerkt) Ik heb hier zelf ooit ook eens een topic voor geopend, omdat de Alley-Oop mij ook niet lukte. Dit topic vind je hier: *KLIK* In dat topic staan wel een paar handige tips om de missie te halen. Ook kun je zoals Starkiller zegt, je savegame online zetten. Dit moet je hier doen: *KLIK* Veel succes! Edit: Ik zie dat ik alweer te laat was. :$ Maakt niet uit, ik denk dat Starkiller de missie wel voor je haalt... Bewerkt: 20 januari 2006 door NandroDavids Reageren
michelted Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 (bewerkt) hahaha Bewerkt: 20 januari 2006 door michelted Reageren
Typhoon Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Ja weet hij wel! Hij wist niet dat jij er voor al gepost had, hij had de post waarschijnlijk al geopend! Reageren
michelted Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 ok maar kan iemand mij helpen????????????????????????? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Je kan hem het beste posten op het save game aanvraag forum daar heb je grote kans dat je snel geholpen wordt. Reageren
Typhoon Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Starkiller doet hem voor je! Reageren
RobbertR Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 (bewerkt) Ik geef het op Ik heb het nu al 50 keer geprobeerd. Het ligt niet aan mij, maar die auto waarin je rijd die slipt te veel Bewerkt: 20 januari 2006 door starkiller Reageren
michelted Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 (bewerkt) ooowwwwwwwwwww,, hoe kan ik dan een andere auto kiezen? Bewerkt: 20 januari 2006 door michelted Reageren
michelted Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 (bewerkt) Ik geef het op Ik heb het nu al 50 keer geprobeerd. Het ligt niet aan mij, maar die auto waarin je rijd die slipt te veel Maar hoe kan ik dan een andere auto kiezen, of is er een manier om het handiger te doen? Bewerkt: 20 januari 2006 door michelted Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 ooowwwwwwwwwww,, hoe kan ik dan een andere auto kiezen? Je kan geen andere auto kiezen en je mag niet dubbelposten het is een moeilijke missie kijk eens naar het filmpje om te zien hoe het moet en ik kan de save game helaas niet voor je deoen want ik heb hem op de ps2 maar als het kon zou ik het doen. Reageren
michelted Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 ok dan sorry voor de dubbelpost en bedankt voor de moeite! Is er misschien iemand anders die mij kan helpen met deze nogal 'moeilijke' missie??? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 ok dan sorry voor de dubbelpost en bedankt voor de moeite!Is er misschien iemand anders die mij kan helpen met deze nogal 'moeilijke' missie??? Je kan hem het beste posten op het save game aanvraag forum daar helpen ze je wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.