.Sharingan Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 jullie weten dat je bij het vliegveld over het 'wachter'huisje kan springen weet je wel Auto ervoor zetten en springen dat lukt dus ik kan er met een auto helemaal niet meer opspringen,, 3 keer Uinstalled verschillende plaatsen gaan staan lukt nog steeds niet Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 (bewerkt) jullie weten dat je bij het vliegveld over het 'wachter'huisje kan springenweet je wel Auto ervoor zetten en springen dat lukt dus ik kan er met een auto helemaal niet meer opspringen,, 3 keer Uinstalled verschillende plaatsen gaan staan lukt nog steeds niet Naast het hek van de ingang is een muur links zet je auto daartegen aan spring op de auto dan over de muur ren rechtdoor daar staat een hek spring er over heen daar staat een dodo een eindje verderop staat de shamal.Als je niet op de muur komt ga dan fitnissen op het strand staat er ook zo fiets. Bewerkt: 20 januari 2006 door gta-liefhebber Reageren
.Sharingan Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 dat lukt juist niet !! Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 (bewerkt) Raar je kan ook een bug hebben dat cj niet goed springt trouwens welke auto gebruik je om op te springen. Bewerkt: 20 januari 2006 door gta-liefhebber Reageren
.Sharingan Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 ik heb het met een rancher geprobeert maar hij wil niet 'hangen' terwijl de Control op RMB staat die ik altijd gebruik ! Reageren
SilverDust Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 als je cheats gebruikt kan je ook de cheat KANGAROO gebruiken maar als je geen cheatd gebruikt zoek een bus en zet daar een rancher voor misschien werkt dat Gtaboooy Reageren
.Sharingan Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Gelukt !!! Thx Gtaboooy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.