Jump to content

Get Rich Or Die Tryin'

Recommended Posts

Geplaatst:

Sorry! Maar de tekst is niet mooi! Achtergrond is niet mooi! 50 cents hoofd lijkt links een rechte lijn, ik wil je niet afkraken maar hij is niet mooi!

1/10

Geplaatst:
Sorry! Maar de tekst is niet mooi! Achtergrond is niet mooi! 50 cents hoofd lijkt links een rechte lijn, ik wil je niet afkraken maar hij is niet mooi!

1/10

Helemaal mee eens.

Geplaatst:

Sorry, maar dit ben ik niet van je gewend. Het plaatje in ingedrukt en die tekst lijkt wel op "none" te staan ipv "smooth". De render heeft witte randjes en is ongescherp.

Daarentegen vind ik de achtergrond wel weer orgineel en er zit een border omheen.

Geplaatst:

getrichdp5xk.png

Dit is de nieuwe, over de andere was ikzelf ook niet helemaal tevreden, deze is wat beter gelukt....

Geplaatst:

Deze is beter goede tekst Mooi met dat rode.. leuk achtergrond, wel goed alleen die 50 cent blij bij zijn hoofd wat rechte lijn... Maar meschien hoort dat zo. 8/10

Geplaatst:

Wel beter als die andere.. Als ik jou was zou ik voor deze gaan. Maar persoonlijk, dat rood vind ik er niet bij passen..

De tekst is wel veel beter, misschien iets kleiner..

Rate 6,5/10

Geplaatst:

Wees gewoon eerlijk , ik vind het een 0.5/10 .

0.5 is dat Get Rich or Die Trin goed gelukt is.

Maar de render trekt op niks :t

En je achtergrond is gewoon een plaatje.

Dit noemt men eerlijkheid. Je moet er maar tegen kunnen , sorry dat ik dit zeg.

Daddy Pimp , ik weet dat je beter kan doe het dan ook!

Greetz Dylan..

Geplaatst:

De tekst + achtergrond is heel mooi, maar het is net of die rapper (49 cent toch?) aan een dieeet doet, hij is erg dun. 6/10, sorry mate!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...