Rullez Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 waarom ookal ga het spel vast lopen als je in het airport in san fierro licht het aan mijn spel of hebben meerderen het Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 (bewerkt) waarom ookal ga het spel vast lopen als je in het airport in san fierro licht het aan mijn spel of hebben meerderen het Het licht waarschijnlijk aan je spel als je de minimale eisen van San Andreas hebt moet je misschien een nieuwe pc kopen of het is een bug. Bewerkt: 20 januari 2006 door gta-liefhebber Reageren
Dago58x Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 waarom ookal ga het spel vast lopen als je in het airport in san fierro licht het aan mijn spel of hebben meerderen het Er is denk ik een probleem met je pc Mischie door dat?? Reageren
Rullez Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 dat zow wel kunnen want mijn ps 2 pakt niet elk spel meer mar ga toch een ps 3 kopu ookal komt hij uit maar wee nie hoe duur die is Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 dat zow wel kunnen want mijn ps 2 pakt niet elk spel meer mar ga toch een ps 3 kopu ookal komt hij uit maar wee nie hoe duur die is Oh een ps2 die heb ik ook ik denk dat je een bug hebt als het spel vastloopt staat er dan error reading gta san andreas disc. Reageren
Rullez Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 kwee nie heb het nog nooit mee gemaakt Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Het kan ook dat je cd is beschadigt je kan ook een nieuwe San Andreas kopen hij is niet meer zo duur. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 moet je misschien een nieuwe pc kopen voor SA te laten draaien ben je zeker al 400 eurootjes kwijt aan 'Parts' het zal wel een Bug zijn.. misschien moet je hem eens opnieuw installeren ! ! Succes ! Reageren
SilverDust Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 ik denk dat het een bug is ofzo maar als het niet lukt kan je misschien wel op een site met 2de hands spullen kijken soms is SA daar maar 20 euri Gtaboooy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.