Jump to content

Site-Making Vraag.

Recommended Posts

Geplaatst:

Een vriend van mij is een website aan het maken,maar hij weet niet hoe hij er spelletjes opzet,met Java Script of HTML.Ik bedoel zo spelletjes van spele.nl ofzo,geen CD-Rom spellen natuurlijk.

Geplaatst:

Ik denk dat PHP en MySQL, je er ver mee zullen helpen, deze heb je hier echt voor nodig, HTML misschien alleen nodig voor Lay-Out

Geplaatst:

Heb je dan een codes of tags ervoor nodig,hoe moet je het dan doen ?Ook bedoel ik niet zelfgemaakte spellen maar spelletjes van Internet.

Geplaatst:

Kijk je gebruikt de HTML voor je layer etc. maar om eventuele spelletjes, forum, poll etc. te laten draaien, heb je PHP nodig, en voor spelletjes denk ik MySQl

Op PHP.net zal je vast wel vinden, zo niet, dan neem je even een kijkje op PHPbuilder.com

Verder nog veel Succes ;)

Geplaatst:

Je bedoelt van een website een spelletje jatten zonder dat de site naam en reclame erboven staat, dus gewoon alleen het spelletje in je eigen website frame doen. Ik zou niet weten hoe dat moet, mijn neef wel. maar daar heb je nu niks aan :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Ah, flash games. Sorry maar daar moet je voor betalen en die zijn nogal prijzig (denk aan 100 - 200 euro voor 1 flashgame nog wel meer, veel meer). Dan kan je ook optie twee doen en dat is rippen (oftewel gewoon gebruiken zonder toestemming, oftwel jatten) maar daar ga ik je niet mee helpen, aangezien dat illigaal is.

Bewerkt: door DMWTM30
Geplaatst:

<object>
<embed src="!!link naar bestand!!" quality="high" bgcolor="!!achtergrond kleur!!" width="!!breedte!!" height="!!hoogte!!" align="middle">
</object>

Die code heb je nodig, let goed op waar de uitroepteken staan.

Geplaatst:
gewoon een link plaatsen zoals dit:

Race DTM

En klaar of je doet het in een bepaald frame

Greets Grove St.... :*D

Ja, ik wist niet dat we het over frames hadden. Dan kan je beter gewoon een directe link naar die site plaatsen met nieuwe venster.

Wat ik gaf was een directe flash. Alleen de kans dat ze toestemming geven is heel klein.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...