Nocoj Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 ik de wijk jefferson en temple kan ik geen ballas vinden om die hood over te nemen. weet iemand waar ik ze kan vinden? en er staat ook dat ballas nog 3 hoods hebben, maar ik zie maar 2 paarse hoods. en ik vraag we af wat de riot cheat is. daar lees ik veel over op het forum alvast bedankt Reageren
Typhoon Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 De riot cheat betekend: choas in de stad! Je moet na deze cheat nooit saven! Iedereen begint te vechten... Niet normaal ik heb het met GTA VC gehad en het is niet leuk! Hoe ver ben je in de game? Als je nog niet uit los santos bent dan kan je zo;n plek in de buurt van jefferson niet innemen dat is bij een motel.. Ik weet niet waarom je die andere niet kan inemen. Reageren
Nocoj Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 ohh oke, ik heb alle missies al gedaan behalve de laatste daar wilde ik mee wachten totdat ik alle hoods heb. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 De riot-cheat is een schadelijke cheat voor het spel. Als je deze voor de missie Madd Dogg gebruikt, zal Madd Dogg te vroeg springen in deze missie. Dan kun je deze missie nooit halen omdat hij te vroeg begint. Als je deze cheat na die missie gebruikt is er niets aan de hand. Als je de cheat niet durft te testen, misschien denk je wel dat het spel het niet meer kan uitspelen. Geen nood, na de missie "Riot" is de hele stad in rep en roer. Alle mensen doen gek, gaan tv stelen en schieten op elkaar. Als je dan niet de cheat invoert dan zul je na die missie zien wat het effect is. Over die 2 gang gebieden die je nog mist. Ga gewoon heel lang in dat gebied staan, loop wat rond en let goed op de auto's. Af en toe zie je wel een groepje lopen en schiet je op ze. Loop naar het gebied rond en schiet ze dood. Als je er 1 vermoord hebt zullen er automatisch nog wel meer volgen, dan komen ze naar je toe. Weet je wel zeker dat je nog maar 3 hoods, want als er 2 op de radar/kaart staan dan moet je er nog 2 overnemen. Als je bij stats kijken, en dan bij Gangs. Dan kun je zien hoeveel procent je van de gebieden in bezit hebt. Als je denk dat je alle gebieden hebt overgenomen, en de procenten van het aantal gebieden dat je in bezit hebt is 100% dan heb je alle hoods onder controle. Reageren
Nocoj Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 ja idd ik moet alleen nog de laatste missie: "end of the line" doen en heel de stad vecht nu en steelt inderdaad tv's, gaat dit nog wel over als ik de laatste missie gedaan hebt? of moet ik wat anders doen. over de hoods, ik heb er 50 en zit op 94,34%. er staat dat ik de grootste hood hebt van 50 en daaronder die paarse mannetjes met 3. op de kaart zie ik er maar 2 ik zal ook wat langer wachten in de buurt voordat ze komen iets meer geduld hebben dan maar Reageren
NandroDavids Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 (bewerkt) ja idd ik moet alleen nog de laatste missie: "end of the line" doen en heel de stad vecht nu en steelt inderdaad tv's, gaat dit nog wel over als ik de laatste missie gedaan hebt? of moet ik wat anders doen.over de hoods, ik heb er 50 en zit op 94,34%. er staat dat ik de grootste hood hebt van 50 en daaronder die paarse mannetjes met 3. op de kaart zie ik er maar 2 ik zal ook wat langer wachten in de buurt voordat ze komen iets meer geduld hebben dan maar Ja, die gekte in de stad houdt gelukkig wel weer op. Weet je zeker dat er nog maar 2 op de map staan? Het kunnen er misschien ook wel 3 zijn, die aan elkaar zitten. Bewerkt: 20 januari 2006 door NandroDavids Reageren
Nocoj Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 ja dat heb ik ook begrepen, maar het zijn 2 hele kleine hoods en er staat nog gebouw in het midden van die hood, dus het lijkt me onmogelijk 1 van die 2 hoods bestaat uit 2 Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 (bewerkt) Die hood bij het Jefferson Hotel bestaat namelijk uit 1. Vlak erbij zit ook nog een hele kleine, dat is een klein stukje boven de berg. Een beetje in de bergen, deze zit bijna op de stoep en de snelweg. Deze is ook wel moeilijk te veroveren. Als je toch graag alle hoods wilt hebben en het lukt je zelf niet, dan kun je de SaveGameAanvraag voor de PC gebruiken. Lees wel goed de regels door. Bewerkt: 20 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
Nocoj Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 (bewerkt) degene boven op de berg heb ik al. en jefferson bestaat alleen uit het hotel en de 4 straten er omheen, wat raar is, is dat ik kort geleden 3 paarse neer schoot maar geen "You provoke a war" kwam. bij de andere hood die ik nog moet veroveren heb je naast het paarse vakje wel een burgershot met paarse ventjes ook als ik die neerkal krijg ik geen "you provoke a war" komt dit omdat ze niet in het paarse gebied staan? hoe kan ik zorgen dat ze er wel in komen? Bewerkt: 20 januari 2006 door Nocoj Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Jij moet er zelf instaan maar dat is moelijk ga op de stoep staan aan de kant van de burgershot zodra jij ze ziet neerknallen die ballas. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Misschien dat je de volgende keer beter even de Zoek Functie kan gebruiken Wat je ook kan doen, om wat Ballas te krijgen, op Auto's knallen, en dan de 2 pesroons auto's waar Ballas altijd in zitten, dan komen ze uit de auto, en volgen er meer, en dan heb je op een gegeven moment een War Reageren
Nocoj Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 ok bedankt heb je misschien een foto (screenshot) van de auto? Reageren
Nocoj Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Die hood bij het Jefferson Hotel bestaat namelijk uit 1. Vlak erbij zit ook nog een hele kleine, dat is een klein stukje boven de berg. Een beetje in de bergen, deze zit bijna op de stoep en de snelweg. Deze is ook wel moeilijk te veroveren.Als je toch graag alle hoods wilt hebben en het lukt je zelf niet, dan kun je de SaveGameAanvraag voor de PC gebruiken. Lees wel goed de regels door. ik heb nu de hood bij Jefferson Hotel en ook degene bij Temple, maar die bestaat inderdaad uit twee delen, ook een heel klein stukje naast de berg op de stoep wat jij zei (eerst dacht ik dat je een andere bedoelde, maar ik snap nu dat het deze is) dus nog 1 hood en dan heb ik ze allemaal, alleen de hood bij temple tegen de berg op de stoep die hele kleine iemand hint hoe ik deze goed kan doen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.