Jump to content

Hey dudes, wat moet ik met die camera?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey iedereen, ik heb (eindelijk!!) San Andreas (na het aanschaffen van een superdeluxe spiksplinternieuwe multimedia PC),

en ik ben net begonnen, maar nu loop ik dus mn huis in en de trap op en daar ligt zo'n camera.

Maar wat moet ik daar in vredesnaam mee?

Kan ik de foto's die ik maak ook nog terugzien?

Geplaatst: (bewerkt)
Hey iedereen, ik heb (eindelijk!!) San Andreas (na het aanschaffen van een superdeluxe spiksplinternieuwe multimedia PC),

en ik ben net begonnen, maar nu loop ik dus mn huis in en de trap op en daar ligt zo'n camera.

Maar wat moet ik daar in vredesnaam mee?

Kan ik de foto's die ik maak ook nog terugzien?

ja, onder "mijn documenten/gta san andreas user files/gallery"

Daar staan al je gemaakte foto's

Bewerkt: door DMWTM30

Die kun je maken in het spel. Pak de camera en maak een foto (hoe weet ik niet op de PC) en je kunt hem opslaan. Heel leuk aan je herinneringen van leuke missies ofzo. Of je maakt een foto van een auto. En je kunt bij menu weer opzoeken. Heel leuk spul om te gebruiken dus ik za hetegt proberen als ik jou was.

Hehhehe, DMWTM30 was mij eerder!

Bewerkt: door Thomas Crown

Ja, de foto's die je maakt kun je zeker nog terug zien en wel op deze plaats:

Mijn Documenten >> GTA San Andreas User Files >> Gallery

Daar komen al je foto's te staan.

Je maakt een foto door met de rechtermuisknop te richten, eventueel inzoomen, en dan op linkermuisknop klikken.

Veel plezier verder met San Andreas! ;)

Edit: Oei, ik neem weer even wat doping, dan ben ik de volgende keer wel weer de eerste... :puh:

Bewerkt: door NandroDavids
Geplaatst:
Ja maar die camera heeft toch als hoofddoel dat je hem gebruikt bij de foto-oppurtunitys??

Ja hoor, voor de collectables. Als forum-members hebben we een nieuw doel bedacht, de foto contest :schater:

Geplaatst:
Ja maar die camera heeft toch als hoofddoel dat je hem gebruikt bij de foto-oppurtunitys??

Groetjes :cya:

ja, zonder die camera kan je de Photo-Ops helemaal niet zien

!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...