Jump to content

PS2 black/ PS2 Silver

Recommended Posts

Geplaatst:

In de winkel kan je nu de PlayStation 2 kopen voor 150 euro. Daarnaast heb je ook een zilverkleurige versie.

Alleen kost die 10 euro meer. Wat is het verschil? Het kleurtje? Is hij krachtiger dan de gewone PS2 :?

Geplaatst:

Hij is helemaal niet krachtiger dan de black ps2. Het gaat zoals je zelf al vermoedde alleen maar om de kleur..

Die silver ps2 is een soort van special edition, daarom is ie wat duurder. Qua inhoud en prestaties is ie exact hetzelfde.. Koop je die silver ps2 zit je gelijk gebonden aan die kleur, met controllers enzo...

Ik zou gewoon die zwarte kopen ;)

Groetjes :cya:

Geplaatst:
Tja, die 10 euro betaal je dus eigenlijk voor het zilveren kleurtje. Zelf heb ik ook de zwarte PStwo.

Is het nu nog eigenlijk de moeite om een PS2 of xbox te kopen of kan ik beter wachten tot PS3 :?

Dat duurt nog zo lang :-(

Geplaatst:

Ja, waarom niet? Nu zijn ze redelijk goedkoop, en het gameaanbod is groot genoeg.. Je moet natuurlijk wel gaan afwegen wat je wil,

de voordelen van een ps2 zijn de prijs en de games zijn niet zo duur..

de nadelen van een ps2 zijn, het is een beetje verouderd systeem en grafisch niet zo'n topper..

de voordelen van een ps3 zijn de grafische mogelijkheden en de multiplayer mogelijkheden.

de nadelen van een ps3 zijn, hij is teringduur (waarschijnlijk) en de spelletjes zijn ook duur. Bovendien zal het gameaanbod nog niet zo groot zijn...

Het ligt er dus aan wat je wil, een ps2 koop je nu voor net over de 100 euro, een ps3 zal tussen de 400 en 600 euro liggen...

Groetjes :cya:

Geplaatst:

Ik heb pas een PSTwo Silver gekocht. Met 2 controllers en een memory stick van 8 MB erbij. En het spel Eyetoy: Play 3.

Geplaatst:

Als je een ps2 wilt kopen zou ik eens op markplaats of ebay gaan kijken, daar kun je ps2's krijgen voor waarschijnlijk wel € 100 met een boel spellen erbij. Je moet het allemaal zelf weten, maar je kan natuurlijk ook wachten op de nieuwe console. :cya:

Geplaatst:
Als je een ps2 wilt kopen zou ik eens op markplaats of ebay gaan kijken, daar kun je ps2's krijgen voor waarschijnlijk wel € 100 met een boel spellen erbij. Je moet het allemaal zelf weten, maar je kan natuurlijk ook wachten op de nieuwe console. :cya:

Ja, maar via internet, dat vertrouw ik niet zo. Op e-bay zegt iedereen dat hun console in perfecte staat is, maar ze zeggen er wel niet bij hoe oud hij al is...

Geplaatst:

Die gamewinkels hè, die alleen maar games en consoles verkopen, sommige daarvan doen ook wel aan inruil. Daar kan je ook vaak een gebruikte console kopen voor een lichte prijs.. Daar kan je ze eerst zien en testen en bevalt het dan koop je hem..

Misschien is dat wat :)

Geplaatst:
Die gamewinkels hè, die alleen maar games en consoles verkopen, sommige daarvan doen ook wel aan inruil. Daar kan je ook vaak een gebruikte console kopen voor een lichte prijs.. Daar kan je ze eerst zien en testen en bevalt het dan koop je hem..

Misschien is dat wat :)

Ik weet niet of je Game Mania (Belgische gameswinkel) kent en als dat zo is, zouden ze dat daar doen?

Ze verkopen er alleszins ook 2de handsgames.

• 2 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)
In de winkel kan je nu de PlayStation 2 kopen voor 150 euro. Daarnaast heb je ook een zilverkleurige versie.

Alleen kost die 10 euro meer. Wat is het verschil? Het kleurtje? Is hij krachtiger dan de gewone PS2 :?

Het is gewoon een andere kleur ik zou gewoon een black PS2 kopen. :)

Bewerkt: door Syfes
Geplaatst:
de zilveren is stiler en gat minder snel stuk

Minder snel stuk? Er is niets anders speciaal aan de Silver Edition, gewoon een ander kleurtje en gelimiteerd.

Geplaatst:

ik zou als ik jou was dan zou ik gewoon doorsparen totdat de Ps3 uitkomt

want dat is toch nog helemaal in 2007 :*D

er zit volgens mij geen verschil in de zwarte Ps2 en de silver

maar wat ik denk is dat het gewoon een verkoopers trukje is

omdat hij silver is :?

Geplaatst:
de zilveren is stiler en gat minder snel stuk

Lol waar heb je dat vandaan? :schater:

Stiller, Lol, een ps2 blijft een ps2, of je moet hem omgebouwd hebben maar een ps2 silver is gewoon een zwarte ps2 maar dan een ander kleurtje,

Niks anders.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...