S.W.A.T. Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 In de missie wearing flowers in our hair vertelt Truth je over de vietnameese gang maar hij noemt er drie op Da Nang boys Shaining Razors en Bautherfly childeren hoe kan dat ik ben die laatste twee nooit tegen gekomen.Ik weet dat ik topics over dit soort dingen open maar ik wil het graag weten. Reageren
ikt Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Je komt wel in een straatje waar je een paar mensen moet vermoorden, zijn dat die? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Je komt wel in een straatje waar je een paar mensen moet vermoorden, zijn dat die? Nee dat zijn de Da Nang boys maar ik heb die andere gangs waar de Truth het over had nog gezien op een site of wat dan ook het kan ook dat ze zijn gewist maar dat ze de Truth het toch hebben laten zeggen. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Volgens mij bestaat die Gang niet ! of het was een 'oude' gang waar TT het over had ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.