Jump to content

Home invasion

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een paar dagen geleden GTASA gekocht,maar

natuurlijk zit ik weer vast :puh: .

Namelijk bij home invasion:

Ik maak meestal gewoon veel te veel geluid,

weet iemand of een silenced pistol hier werkt? (Zoals bij de gewone burglary missions)

Thnx

Geplaatst:

je moet die man ook niet doodschieten lijkt mij doe ik nooit je moet heel vaaak op het forward duwen ik heb op PC dus op je forward knopje heletijd achterelkaar dan maak je geen noise en niet tegen iets aanlopen maar de silenced werkt denk ik niet hoor

Gtaboooy :Y

Geplaatst:

Je moet gewoon steeds crouch doen! En heel voorzichtig lopen steeds w drukken maar niet ingedrukt houden, als je met de kist bij de deur bent kan je wel snel gaan!

Volgens mij werkt het pistool daar niet.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb een paar dagen geleden GTASA gekocht,maar

natuurlijk zit ik weer vast :puh: .

Namelijk bij home invasion:

Ik maak meestal gewoon veel te veel geluid,

weet iemand of een silenced pistol hier werkt? (Zoals bij de gewone burglary missions)

Thnx

kijk eerst ga je bukken en rustig de pakketjes hallen

tip1 als je een van de pakketen hebt moet je zachtjes lopen en naar de truck brengen

tip2je mag er 3 je hoeft niet 6

tip3 als laatst rij rustig naar de aangegevn plek

ik zat ook vast en was al maande niet eruit gekomen

ik dacht dat je ergens anderss die kratten moest leggen

Veel plezier..

Bewerkt: door Dago58x
Geplaatst:

Die is makkelijk, het enige probleem is de tijd. Je moet gewoon L-Alt ingedrukt houden en dan langzaam naar de pakketjes sluipen (je hoeft er maar 3!!), die man is niet gevaarlijk dus absoluut niet doodschieten.

Geplaatst:

of je Houdt Left Ctrl in ! dan loop je heel rustig

en je moet nooit schieten ook niet met Silenced 9 mm

hij wordt ALTIJD wakker !

Geplaatst:

ik liet per ongeluk een doos van de trap vallen toen zei the vietnameses ofzo en toen Cj ergens tegen aan liep zei CJ HHHRUMMPFF ofzo wel lol :puh:

Geplaatst:

Ook als je gewoon loopt of rent kost het veel lawaai. Je kunt wel 1 seconde sprinten, maar dan moet je meteen weer sluipen anders ben je er gloeiend bij.

Geplaatst:

In SA kan je toch lopen als je in de Stealth mode zit? Dus gewoon de hele tijd 'Crouch' doen en dan gaat het vanzelf.

Pakketje 1: Ga door de deur rechts om het te vinden

pakketje 2: in de kamer zelf

pakketje 3: bovenaan de trap

Als je het pakketje hebt, breng je het terug naar de truck.

Als je dit een lastige missie vindt, begin er dan om 22.00 uur aan, dan heb je 8 minuten om naar het huis te rijden en de pakketjes te pakken. Daarna heb je tijd genoeg om de truck naar de Lock-up te rijden.

Geplaatst:

ja maar als je het kistje oppakt verandert crouch toch in gewoon lopen net zoals je altijd op straat doet :?

want ik gebruik geeen crouch

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...