ikt Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 (bewerkt) Ik heb al heel wat tutorials gezien over dingen maken enzo maar ik heb nog steeds geen auto tutorial gevonden (Of ik ben scheef) Zou iemand de site willen posten als je er een vind? Als het tot reclame gerekend word PM me dan maar) Bewerkt: 20 januari 2006 door ikt Reageren
gangster28 Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Als je zelf nou eens had gezocht op google. Dan krijg je dit. Google. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Zoals gangster28 al zegt. Google is je vriend. En dit staat btw ook nog in het verkeerde forum. Maar toch succes ermee. Is eigelijk wel voor 3ds? Anders moet je maar door googlen kom je er ook wel. >>> Door GTA-Sheep: Verplaatst<<< Reageren
Steves Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Zoals gangster28 al zegt.Google is je vriend. En dit staat btw ook nog in het verkeerde forum. Maar toch succes ermee. Is eigelijk wel voor 3ds? Anders moet je maar door googlen kom je er ook wel. >>> Door GTA-Sheep: Verplaatst<<< weet ge hoe moeilijk da kunt ge toch niet zonder een opleiding respect voor de modders Reageren
ikt Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Maar als ik op de links klik die er nog een beetje goed uitzien werken die niet. Als je goede SITES vind dus geen google-fragmenten vind , stuur ff op . Reageren
haha Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 HEY ik wil graag auto's veranderen in sa en ik snap alles tot en met het img tool als ik een auto heb gedownload open ik vervolgens het img tool waar je dan weer gta3.img en als ik iets wil wissen of replacen komt er een foutmelding van: file acces dinied en ik snap ook helemaal niet hoe je die gedownlaode auto's in het spel moet krijgen kan iemand mij please toevoegen op msn : vegeta_12_ (at) hotmail DOT com en het me uitvoerig uitleggen als het kan want ik wil zo graag in een dikke bmw rije alvast bedankt Reageren
Blastov Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Geen email-adressen in een bericht Ik heb je probleem al hier uitgelegt Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Weet er misschien iemand hoeveel 3d studio max kost ? Reageren
Blastov Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Jeps, 3500 euro spaar maar vast Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Howly Sh*t Hoe komt dat dat zo duur is ? Reageren
gangster28 Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Het is een tool waar je heel veel mee kunt BV voor spellen. Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Maar mensen die spellen ontwerpen gebruiken dat ook ? Reageren
gangster28 Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Ja er zijn er vast wel. Alleen ik weet niet welke. Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Maar mensen die spellen ontwerpen gebruiken dat ook ? Rockstar games gebruikt 3dsmax erg veel. GTA 3, GTA Vice City en San Andreas zijn bijvoorbeeld allemaal gemaakt met dat programma. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.