Jump to content

Seville boulevard fzo

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben net opnieuw begonnen in SA en deed de missie Sweet's girl,,hij lukte maar ik snap het niet ? waarom schiet je op je homies? en wie is de seville boulevard gang?? horen zij niet bij grove street?

Geplaatst:

Volgens mij is de Seville Boulevard Gang een soort van afsplitsing van Grove Street en zijn ze daardoor dus automatisch vijanden geworden. Volgens mij vertelt Ryder daar over als je voor het eerst bij hem in de auto stapt (om die Burgershot te gaan beroven en naar de kapper te gaan)

Geplaatst: (bewerkt)

Ze waren eerst van Grove Street families maar ze zijn afgesplitst maar ze schieten niet op je je kan ze ook recruteren en de missie zijn ze boos omdat Sweet bij zijn vriendin is in hun territorium maar de Seville Boulevard gang zijn ook een grote reden waarom het fout ging bij Grove Street later als je weer in Los Santos bent horen ze bij je ze bestaan niet meer net als de Tempel families.En Tales ze zien hetzelfde eruit als Grove Street boys.

Bewerkt: door gta-liefhebber
Geplaatst:
je kan ze ook alleen maar in die missie vinden daarna zie je er nooit 1 meer :N

Gtaboooy :Y

Nee hoor je kan ze wel vinden alleen ze zien hetzelfde eruit als Grove Street ze zijn in de straat van de missie Sweets girl.

Geplaatst:

maar die Hood neem je toch over :? ik heb ze echt nooit meer gezien en ze proberen me ook nooit aan te vallen als ze er zouden zijn anders weet ik het niet want ze zien er uit als je eigen Homies dus dat is irri :bonk:

Geplaatst:
maar die Hood neem je toch over :? ik heb ze echt nooit meer gezien en ze proberen me ook nooit aan te vallen als ze er zouden zijn anders weet ik het niet want ze zien er uit als je eigen Homies dus dat is irri :bonk:

Ze vallen je niet aan je kan ze soms zelfs recruteren.

Geplaatst:
en wie is de tempel drive famielie kan iemand plaatje laten zien of zo

en waar zitten ze ?

Die zij net zoals de Seville boulevard Gang ze zijn in het noorden te vinden van Los Santos ze zien er ook groen uit.

Geplaatst: (bewerkt)

en die mensen zijn niet groen :puh: ze hebben groene kleren

in playa des seville (Seville zegt het al he)

Bewerkt: door gtaboooy
Geplaatst:

Er zijn 4 Mini gangs

1.Seville Boulevard Families

2.Temple Drive Families

3.Front Yard Ballas

4.Rollin Heights Ballas

;)

Geplaatst:
Zijn ze bij de Ballas dan ok opgesplitst?

Dat waren altijd vrienden maar dat is eigenlijk een gang ze werken heelveel samen en je weet niet wie wie is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...