.Sharingan Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 is de Bonus Dvd van SA nog ergens te krijgen ?! Reageren
SilverDust Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 op de site van R* kan je die toch bekijken zo heb ik dat een keer opgevat Gtaboooy Reageren
Bling Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Nee, op de site van Rockstar kun je alleen een trailer van die dvd bekijken. Als je de hele dvd wil, zul je de soundtrack moeten kopen waar de dvd bij inbegrepen zit. Ik denk dat je deze wel kunt verkrijgen in een CD-winkel, zoals de Free Record Shop. Reageren
Typhoon Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Ik denk dat je hem het beste over internet kan bestellen! Vaak goedkoper en meer kans. Reageren
ogloc_00 Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 maar wat is er alemaal in dat filmpje te zien en hoeduur is di of kan iemand hem mij ff sturen Reageren
Goliat Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 (bewerkt) gewoon downloaden op Bewerkt: 25 januari 2006 door Goliat Reageren
Typhoon Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Dit is warez goliat, ik zou die link maar snel verwijderen, anders krijg je meschien een warn. Reageren
quinton Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 kan iemand ff zegen wat er allemaal te zien is op dat ding dan??? Reageren
Little Mister Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Je ziet hoe CJ nog in Liberty City was en toen de moeder dood was geschoten. Zeg maar voordat het spel begint. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 (bewerkt) kan iemand ff zegen wat er allemaal te zien is op dat ding dan??? Check de eerste post maar het gaat over de speciale intro disc en dan zie je Cj in Liberty en de verhaallijn hoe alles is. Bewerkt: 24 januari 2006 door gta-liefhebber Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Bedankt dat vroeg ik me net ook af van wat is dat bonus dvd eigenlijk? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 25 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 dat is een Filmp(je) waarop enige Extra's staan Bijvoorbeeld wat : Little Mister zei Je ziet hoe CJ nog in Liberty City was en toen de moeder dood was geschoten. Zeg maar voordat het spel begint. en nog enige specials .. je ziet volgens mij ook hoe de Green Sabre er is gekomen ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.