Mpp Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 (bewerkt) Alsje een beetje verstand wil hebben van Online Text Based Maffia Games dan ka je je hier aanmelden !!! En er moeten ook proffesionals zijn. ze hoeven eingerlijk weinig te doen. Aleen als we vast zitten een vraag beandwoorden om dat kleine stukje dan te doen. PM me als je je aan wilt melden. Groetjes Mpp PS. hoe moet je de php 's hosten ik heb het helespel al gewdownd en bewerkt Bewerkt: 21 januari 2006 door Mpp Reageren
ViceAgent Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 (bewerkt) Alsje een beetje verstand wil hebben van Online Text Based Maffia Games dan ka je je hier aanmelden !!! En er moeten ook proffesionals zijn. zok hoeven eingerlijk weinig te doen. Aleen als we vast zitten een vraag beandwoorden om dat kleine stukje dan te doen. PM me als je je aan wilt melden. Groetjes Mpp Mpp, je zult toch echt zelf verstand moeten hebben van PHP & MySQL. Anders zal dit project zoiezo niets worden.. Het is ook nog eens heel veel organisatorisch werk. Ik raad het je trouwens af om een klant-en-klaar mafia script te downloaden, die zijn heel erg onveilig .. Maar goed, ik wens je veel succes ! "zok hoeven eingerlijk weinig te doen." Sokken hoeven ergerlijk weinig te doen? Bewerkt: 20 januari 2006 door ViceAgent Reageren
Upstream Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Hoeveelste topic is dit nu weer over die game? een aantal tips Zorg voor een beter topic met kleur gebruik en letter grootes en lange stukken teksten waar je al je ideen laat stromen. Met afbeeldingen en dergelijke. Want dit stukje slechte tekst met zinnen zoals: "En er moeten ook proffesionals zijn." en "Aleen als we vast zitten een vraag beandwoorden om dat kleine stukje dan te doen." is niks. Ik denk dat het "helpen" meer wordt "doe alles en dan keur ik het goed/fout". Aangezien je 0% html ervaring hebt, laat staan php ervaring is het enige wat jou taak is leiden en afkeuren. Ik ga niet meehelpen.... @viceagent, soms moeten sokken ergelijk wel veel doen. Reageren
Mpp Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Alsje een beetje verstand wil hebben van Online Text Based Maffia Games dan ka je je hier aanmelden !!! En er moeten ook proffesionals zijn. zok hoeven eingerlijk weinig te doen. Aleen als we vast zitten een vraag beandwoorden om dat kleine stukje dan te doen. PM me als je je aan wilt melden. Groetjes Mpp Mpp, je zult toch echt zelf verstand moeten hebben van PHP & MySQL. Anders zal dit project zoiezo niets worden.. Het is ook nog eens heel veel organisatorisch werk. Ik raad het je trouwens af om een klant-en-klaar mafia script te downloaden, die zijn heel erg onveilig .. Maar goed, ik wens je veel succes ! "zok hoeven eingerlijk weinig te doen." Sokken hoeven ergerlijk weinig te doen? o srry ik typ een beetje te snel ik bedoel ze Reageren
Dizcid Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 wat is Online Text Based Maffia Games ? Reageren
Thabit Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Games zoals Criminals, Maffiawar, Globalforces. Ook wel MMORPG genoemd, volgens mij. Reageren
Mpp Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Games zoals Criminals, Maffiawar, Globalforces. Ook wel MMORPG genoemd, volgens mij. nee MMORPG is net zoals runescape daar zie je je poppetje maar ik bedoel RPG game Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.