Jump to content

GTA:SA Time Attack

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Van zo ondeveer elk denkbaar spel is er wel een Time Attack FAQ of walkthrough te vinden, en forums of shoutboxes waar mensen opscheppen over hun beste tijden. Vreemd genoeg kan ik er voor GTA:SA nergens 1 vinden. Ben ik nou zo slecht in zoeken (ja ik ben een man :cab: ), of is het meest gespeelde singleplayer spel van t jaar de uitzondering op de regel?

In beide gevallen ben ik bezig om zo snel mogelijk alle missies af te raggen, wat nog best lastig is aangezien je niet ect tijd hebt om armour of guns op te halen.

Als zo'n topic als deze er nog niet is, daag ik jullie allen uit om een screenshotje van je savegame te plaatsen, er staat een play clock in "misc" :bier:

:klap: Hup jongens, actie! :klap:

ehh misschien handig om de voorwaarden te stellen die ik hanteer:

Het gaat er om om de missie "end of the line" te volbrengen, zonder cheats uiteraard, en met zo weinig mogelijk tijd op de play clock. Da's alles :sigaar:

Bewerkt: door Xtrafresh
Van zo ondeveer elk denkbaar spel is er wel een Time Attack FAQ of walkthrough te vinden, en forums of shoutboxes waar mensen opscheppen over hun beste tijden. Vreemd genoeg kan ik er voor GTA:SA nergens 1 vinden. Ben ik nou zo slecht in zoeken (ja ik ben een man :cab: ), of is het meest gespeelde singleplayer spel van t jaar de uitzondering op de regel?

In beide gevallen ben ik bezig om zo snel mogelijk alle missies af te raggen, wat nog best lastig is aangezien je niet ect tijd hebt om armour of guns op te halen.

Als zo'n topic als deze er nog niet is, daag ik jullie allen uit om een screenshotje van je savegame te plaatsen, er staat een play clock in "misc" :bier:

:klap: Hup jongens, actie! :klap:

ehh misschien handig om de voorwaarden te stellen die ik hanteer:

Het gaat er om om de missie "end of the line" te volbrengen, zonder cheats uiteraard, en met zo weinig mogelijk tijd op de play clock. Da's alles :sigaar:

Ik snap niet echt wat je bedoeld, maar als iemand die missie moet halen voor je moet je het hier posten:Klik hier

Succes.

Ik denk dat hij bedoelt dat iedereen die GTA SA heeft uitgespeeld hier een screen neerzet, een screen waar op staat dat het 100% is uitgespeeld (Esc>Status>Misc)

En ook nog een screen van de playclock(Esc>Status>Misc), die staat in ''misc''. En dan gewoon kijken wie de snelste is/was.. Of bedoel je iets anders Xtrafresh?

Bewerkt: door Ghostsniper

yup, dat is het idee.

Time attack is toch niet zo heel exotisch? Bij de meeste shooters die ik ken zijn er speed walkthroughs. Vreemd dat die er voor GTA niet is... :duh:

Magoed, het gaat mij niet om een 100% complete (die heb ik ook wel) maar gewoon de snelste en meest minimalistische rush naar End of the Line.

Tis best leuk om met dit soort challenges aan de slag te gaan, je komt allerlei idiote problemen tegen. Voorbeeld: tijdens het rushen kom ik er achter dat je gewoon geen geld hebt om een safe house te kopen. Daarom moet je steeds 4 missies tegelijk doen, zonder save tussendoor, en dan maar hopen dat t goed komt.

Ook is het interessant om uit te zoeken wat je allemaal over kan slaan ;)

Wie neemt de challenge aan? ;)

Bewerkt: door Xtrafresh

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...