gamer_edo Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 1ste minigun (voor gangwars en om mezelf tegen alles te beschermen) 2de rocketlauncher (om heli neer te halen en ook auto's of mensen) 3de ak47 (cool geluid en echt iets voor gangsters)
Little smoke gta sa Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 nee man de knife is toppy lekker ranzig en stealthy 2.Desert eagle natuurlijk 3.Satchel Nogiets kweenie wat Greetz Little smoke
Impulse_W Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Ik gebruik niet zoveel wapens, aangezien in meestal MTA speel. Maar mijn Top 3: 1. AK47 2. Katana zwaard 3. Moletov Coctails
Twankala Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) ik vind het het leukste om op iemand een satchtal explosive op zijn rug te plakken. en terwijl hij wegrent hem achtervolgen en hem laten ontploffen bij veel mensen... Bewerkt: 3 januari 2007 door twankala
Cenzy Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Ik vind de Katana leuk zalig geluidje als je iemand neersteekt ciao
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Ik vind de Ak-47 het beste .. maar de uzi of tec-9 vind ik ook wel goed als je daar hitman level bij hebt
Dare Devil Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Ik ga altijd voor het gewone 9mm pistool, maar aangezien ik nu Hitman level met dat ding ben (en er dus twee draag, wat ik oerlelijk vind), gebruikt ik vooral de Desert Eagle. Daarna komt de normale Shotgun, en daarna weer de rifle.
Clowntje_93 Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) Mijn lievelingswapens zijn(één van ieder weapon slot): Chainsaw Desert Eagle Sawn-Off Shotgun Machine Pistol(Tec-9 of Mac 20) AK-47 Sniper Rifle Minigun Molotov Cocktails EDIT: mijn echte absolute favoriete van alles is: *tromgeroffel* SAWN-OFF SHOTGUN!!![/font] Bewerkt: 5 januari 2007 door Clowntje_93
loco bandito Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) Mijn favorieten: - Minigun: lekker door die hordes van een vijandelijke gang heen maaien - Sniper: leuk, HEADSHOTS! - Sawnoff-shotgun: altijd fijn om je skill te upgraden van deze gun, met hitman heb je er 2 - grenades: op een dak gaan staan met 400 'nades en gooien maar - Micro-MP5: altijd handig, helemaal als je hitman skill hebt (like me) en dit alles is helemaal handig als je alle photo ops in SF hebt gehad, en dus de Micro-MP5, de Sniper en de 'nades bij je garage in doherty spawnen Happy huntin' EDIT: Ik ga altijd voor het gewone 9mm pistool, maar aangezien ik nu Hitman level met dat ding ben (en er dus twee draag, wat ik oerlelijk vind), gebruikt ik vooral de Desert Eagle. Daarna komt de normale Shotgun, en daarna weer de rifle. ben je gek ofzo? 2 9mm staat echt wijs, klinkt 'tomb raider' jou bekend in de oren??? Bewerkt: 5 januari 2007 door loco bandito
Mythbuster Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) Ehm...Rocket launchers: heat seaking, normale, en geloof dat er nog 2 zijn, Ik weet alleen het verschil niet meer, maar ik dacht dat er nog 2 waren want in dat savehuis precies aan de andere kant van de Garver Bridge(noord-oosten van SF) liggen 4 van die Rocket Launchers dacht ik, kan ook dat dat Heat seaking, normale, soort Venom(a.k.a. anti aircraft gun) en flamethrower zijn hoor... Als er maar 2 soorten zijn van Rocket Launchers, dan ook de Venom/anti-aircraft gun en andere veel te overpowerde wapens. Grtz Mythbuster Bewerkt: 5 januari 2007 door Mythbuster
michelIII Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 ik ving egt die mini gun vet wreed man om daar iemant mee te vermoorden:P
Fox Lenny Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Ehm...Rocket launchers: heat seaking, normale, en geloof dat er nog 2 zijn, Ik weet alleen het verschil niet meer, maar ik dacht dat er nog 2 waren want in dat savehuis precies aan de andere kant van de Garver Bridge(noord-oosten van SF) liggen 4 van die Rocket Launchers dacht ik, kan ook dat dat Heat seaking, normale, soort Venom(a.k.a. anti aircraft gun) en flamethrower zijn hoor...Als er maar 2 soorten zijn van Rocket Launchers, dan ook de Venom/anti-aircraft gun en andere veel te overpowerde wapens. Grtz Mythbuster je bedoelt 't huis van Toreno, daar ligt een Rocketlauncher, Heatseek rocketlauncher, minigun en een flamethrower
Mythbuster Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) Is dat wat ze bedoelen met minigun? dat ding is toch soort Venom of anti aircraft gun(teminste, bij 1 of 2 missies moest je er heli's mee neerhalen) Dacht dat de minigun zo'n handpistool was zoals zeg maar de politie heeft enzo(maar dan een iets ander soort en daardoor andere naam, politie heeft geloof ik 9mm ofzo). Moet toch eens wat meer opletten met die wapen namen.. whaha Bewerkt: 5 januari 2007 door Mythbuster
~Lance Vance Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Nee, dat is de 9mm. De minigun is dat grote lompe ding met meerder lopen eraan, en die draaien rond als je op iets richt of schiet.
Mythbuster Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Dan is hij niet echt mini of wel haha Lekkere Rockstar humor/flauwheid(net als in Harry Potter die hond Pluisje zeg maar ook zoiets vaags) Dan is het bij mij dus: Rocket launcher(heat seaking en normaal)/minigun(beide lekker overpowered om 1 mensje mee dood te maken<--I love 'em! ) en op 2: Flamethrower
Recommended Posts