Lance Vance Dance Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Ik denk ook minigun, waar kun je die ook alweer krijgen? Je hebt ook zo'n missie, dat je met een minigun in en heli zit, dat je voor Woozie naar zo'n schip moest. Maar daarmee kon je toch niet voorkomen uit de lucht geknalt te worden? of wel soms?
Mirrrr Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 M4 :$ Ik hou van schieten. En een rifle natuurlijk
Da Phoenix Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 ik heb verschillende manieren. Met een knife iemands keel doorsnijden met 2 mp5's (Ik heb de Double Wield All Weapons Mod dus ook 2 miniguns XD) met een (of 2 AK-47's) een Minigun 2x Rocket Launcher vanaf 1 meter XD Satchel Charger Flame Thrower Graffiti/Brandblusser Sniperen
ThunderDuck Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 m4 gruwelijk gewoon, je haalt er zo 20 mensen mee neer
Steel Dogg Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Vooral de wapens die je weinig tegenkomt en moeilijk te krijgen zijn zoals : Tear Gas, Minigun, Dildo enz. die zijn leuk
Twister24 Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Micro-MP5 Erg geliefd wapen bij gang-members. Machine-geweer met een magazijn van 50 patronen. Bij 'hitman' level draag je er zelfs twee.
Mesut Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 1. De grote Paarse Dildo 2. Mijn hand 3. Kettingzaag 4. Minigun 5. Vuurwerper ofso
Bling Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Ik zie tot mijn verbazing dat er momenteel twee topics lopen, die hetzelfde onderwerp bevatten. Aangezien dit natuurlijk overbodig is, voel ik mij genoodzaakt om er één te sluiten. Mijn keuze is gevallen op dit topic, omdat het andere topic een poll bevat, waarin je dus kunt stemmen. Ik stel dus voor om vanaf nu verder te gaan in het andere topic, zodat het allemaal wat overzichtelijker blijft. Hier komt in ieder geval een slotje op. Nogmaals: Het andere topic is hier te vinden.
Recommended Posts