Juice Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Ik zit alweer met een vraag. Deze keer over Mario Party 5 op de GameCube. Op het allerlaatst van de Story Mode, zul je Bowser moeten verslaan. Nou dat lukt allemaal goed. Op het laatst, zakt hij door de grond, en gooit Vuurballen en Bliksemballen naar je. Maar mijn vraag is, wat moet ik nou doen? Als ik die bal teruggooi naar Bowser, gebeurt er niets. Wie kan mij helpen. Alvast Bedankt. Juice Reageren
Juice Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Sorry voor de dubbelpost. Maar ik ben nu al een week aan het wachten en nog geen antwoord. Zou iemand me kunnen helpen, want nu kom ik niet verder. Juice Reageren
ikt Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) Hmmm... Ik denk dat ik wel hier over een maand post, ik heb een Gamecube maar geen Mario-Party5, mijn neefje heeft dat wel en dan ga ik dat uitvogelen. (hoe oud ben je? ik ben 12 en heb een GC ) Bewerkt: 27 januari 2006 door ikt Reageren
Juice Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Ik ben 12. En hoezo zou een GameCube niet voor volwassenen en tieners zijn? Ik vind het een leuke console, en er zijn zat spellen op, waaronder ook schieten en racen, dus waarom zou het kinderachtig zijn? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.