leo teal Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 ik zit vast bij de bovenstaande missies kan iemand me wat tips geven Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Bij Decoy moet je met de bus gelijk naar de Shori side bridge ontwijk de politie als je op Staunton bent blijf rijden op de snelweg en als de tijd op nul staat heb je de missie gehaald. Bij Uzi money moet je gangsters opzoeken met een paars hempje als je die ziet knallen als er veel Red Jacks komen gassen je hoeft hun niet neerteschieten. Reageren
Mark B. Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Bij decoy kun je ook rondjes gaan rijden op het vliegveld met je Securicar, want de politie komt haast niet op het vliegveld. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Je kan bij Decoy ook gewoon naar Staunton Island rijden, via de brug. Houd gewoon de grote wegen aan, dat stuurd en rijd makelijk. Verder zal de politie je ook niet veel beuken/rammen. Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Nog een aanvulling is dat je bij Decoy niet teveel op rechte stukken terecht komt. Anders heb je veel tijd nodig om de politie van je af te schudden. Vooral veel bochten rijden. Bij het begin moet je vol gas geven en dus over de schans. Dan heb je alvast een voorsprong. Een ander alternatief is de tunnel. Het leger komt daar zeer moeilijk in en je doodt veel tijd. Maar niet naar Portland rijden, daar zitten altijd die triads en die maffiosi die op je schieten. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Decoy: Deze missie heb ik gehaald door via de tunnel van Shoreside Vale (naast het vliegveld) naar Staunton Island te gaan en daar ben ik in de Pay 'N Spray gegaan. Je raakt hierdoor je sterren niet kwijt, maar als je ervoor zorgt dat je goed geparkeerd staat, kunnen de helikopters je niet raken en de politie je niet uit de auto sleuren. Daar moet je gewoon wachten tot de tijd voor bij is en de missie is gehaald. Uzi Money: Dit is inderdaad een lastige missie. Deze missie kun je het beste halen met de kogelvrije Patriot van Ray Machowski. Deze auto krijg je als je alle missies voor Ray hebt gedaan. Met deze auto kun je rustig wat Hoods neerschieten, zonder dat ze jouw auto kapotschieten. Veel succes! (Mocht het echt niet lukken en je het spel op de PC hebt, kun je je savegame hier posten. Dan haal ik of iemand anders de missie(s) wel voor je.) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.