Jump to content

kan iemand dit alsjeblieft voor mij maken?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik zou heel graag een chervolette corvette ZR-1 in San Andreas willen hebben.

Zelf vind ik corvette echt DE auto en gewoon heerlijk om te zien, maar ik kan dus absoluut niet modden.

Wel een keer geprobeerd maar ik kan er echt niks van.

Dus, zou iemand dat alsjeblieft voor mij willen maken. Ik, en andere mensen die van corvette houden, zouden het echt super vet vinden.

Als je er afbeeldingen ervoor nodig hebt dan zoek je gewoon even op google corvette zr-1 1995 en je hebt er zo'n 311. ik zou zelf wel willen helpen, maar zoals ik al zei, kan ik echt helemaal niet modden.

Echt, bedankt.

Bewerkt: door Nickonly
Geplaatst:
Hallo,

Ik zou heel graag een chervolette corvette ZR-1 in San Andreas willen hebben.

Zelf vind ik corvette echt DE auto en gewoon heerlijk om te zien, maar ik kan dus absoluut niet modden.

Wel een keer geprobeerd maar ik kan er echt niks van.

Dus, zou iemand dat alsjeblieft voor mij willen maken. Ik, en andere mensen die van corvette houden, zouden het echt super vet vinden.

Als je er afbeeldingen ervoor nodig hebt dan zoek je gewoon even op google corvette zr-1 1995 en je hebt er zo'n 311. ik zou zelf wel willen helpen, maar zoals ik al zei, kan ik echt helemaal niet modden.

Echt, bedankt.

http://gta3.gamigo.de/downloads/ftp/112183...rvetteZ06sa.rar

dit is hem denk ik hij lijkt er toch veel op ik kan er zelf ook niks van zodus

Geplaatst:

Bedankt, maar sorry dat is niet de verzie die ik bedoel, die van jouw komt uit 2006, die van mij uit 1995. en die van mij ziet er veel vetter uit. dus hier heb ik niet echt iets aan, dus sorry.

Geplaatst:

En wie zijn hier allemaal corvette fan..... :D Ik heb dan liever een Aston Martin Vantage uit de 007 film: "The Living Daylights".

>>> Door GTA-Sheep: Dat vroeg hij dus niet. Graag ontopic blijven alsjeblieft<<<

ik zeg toch niet niet dat al die corvettefans hier zitten,maar ik ben er iniedergeval een! :Y

en misschien ben jij wel de enige Aston Martin fan op dit forum....

Bewerkt: door Nickonly
Geplaatst:
ik zeg toch niet niet dat al die corvettefans hier zitten,maar ik ben er iniedergeval een! :Y

en misschien ben jij wel de enige Aston Martin fan op dit forum....

Dat denk ik niet... maar goed, je zou het ook op andere fora's kunnen proberen.

Dit is Spammen Grove St.! Dit heeft geen toevoeging aan het Topic!!

Helaas, maar zijn er hier maar 2 mensen die Auto's kunnen modellen, en die hebben het hard zat, je kan eventueel even kijken op The GTA Place die heeft een ruimschootse Download Venter, en daar zal je vast wel wat vinden ;)

Bewerkt: door Big Bear
Geplaatst:
Dit is Spammen Grove St.! Dit heeft geen toevoeging aan het Topic!!

Helaas, maar zijn er hier maar 2 mensen die Auto's kunnen modellen, en die hebben het hard zat, je kan eventueel even kijken op The GTA Place die heeft een ruimschootse Download Venter, en daar zal je vast wel wat vinden ;)

Ik spam niet, ik geef antwoord op zijn vraag :engel:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...