Nickonly Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 (bewerkt) Hallo, Ik zou heel graag een chervolette corvette ZR-1 in San Andreas willen hebben. Zelf vind ik corvette echt DE auto en gewoon heerlijk om te zien, maar ik kan dus absoluut niet modden. Wel een keer geprobeerd maar ik kan er echt niks van. Dus, zou iemand dat alsjeblieft voor mij willen maken. Ik, en andere mensen die van corvette houden, zouden het echt super vet vinden. Als je er afbeeldingen ervoor nodig hebt dan zoek je gewoon even op google corvette zr-1 1995 en je hebt er zo'n 311. ik zou zelf wel willen helpen, maar zoals ik al zei, kan ik echt helemaal niet modden. Echt, bedankt. Bewerkt: 21 januari 2006 door Nickonly Reageren
Steves Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Hallo,Ik zou heel graag een chervolette corvette ZR-1 in San Andreas willen hebben. Zelf vind ik corvette echt DE auto en gewoon heerlijk om te zien, maar ik kan dus absoluut niet modden. Wel een keer geprobeerd maar ik kan er echt niks van. Dus, zou iemand dat alsjeblieft voor mij willen maken. Ik, en andere mensen die van corvette houden, zouden het echt super vet vinden. Als je er afbeeldingen ervoor nodig hebt dan zoek je gewoon even op google corvette zr-1 1995 en je hebt er zo'n 311. ik zou zelf wel willen helpen, maar zoals ik al zei, kan ik echt helemaal niet modden. Echt, bedankt. http://gta3.gamigo.de/downloads/ftp/112183...rvetteZ06sa.rar dit is hem denk ik hij lijkt er toch veel op ik kan er zelf ook niks van zodus Reageren
Nickonly Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Bedankt, maar sorry dat is niet de verzie die ik bedoel, die van jouw komt uit 2006, die van mij uit 1995. en die van mij ziet er veel vetter uit. dus hier heb ik niet echt iets aan, dus sorry. Reageren
Grove St. Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 En wie zijn hier allemaal corvette fan..... Ik heb dan liever een Aston Martin Vantage uit de 007 film: "The Living Daylights". >>> Door GTA-Sheep: Dat vroeg hij dus niet. Graag ontopic blijven alsjeblieft<<< Reageren
Nickonly Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 (bewerkt) ik zeg toch niet niet dat al die corvettefans hier zitten,maar ik ben er iniedergeval een! en misschien ben jij wel de enige Aston Martin fan op dit forum.... Bewerkt: 21 januari 2006 door Nickonly Reageren
Grove St. Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 ik zeg toch niet niet dat al die corvettefans hier zitten,maar ik ben er iniedergeval een! en misschien ben jij wel de enige Aston Martin fan op dit forum.... Dat denk ik niet... maar goed, je zou het ook op andere fora's kunnen proberen. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 (bewerkt) Dit is Spammen Grove St.! Dit heeft geen toevoeging aan het Topic!! Helaas, maar zijn er hier maar 2 mensen die Auto's kunnen modellen, en die hebben het hard zat, je kan eventueel even kijken op The GTA Place die heeft een ruimschootse Download Venter, en daar zal je vast wel wat vinden Bewerkt: 21 januari 2006 door Big Bear Reageren
Nickonly Geplaatst: 22 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 bedankt, ik heb gekeken, maar m'n corvette staat er niet bij Reageren
Grove St. Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Dit is Spammen Grove St.! Dit heeft geen toevoeging aan het Topic!!Helaas, maar zijn er hier maar 2 mensen die Auto's kunnen modellen, en die hebben het hard zat, je kan eventueel even kijken op The GTA Place die heeft een ruimschootse Download Venter, en daar zal je vast wel wat vinden Ik spam niet, ik geef antwoord op zijn vraag Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.