Steves Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 ik ben een slechte modder maar ik zou dolgraag een map zien van dat ge zo een heel groot openlucht quad,sanchez,monster veld hebt zo lmet zand en zo en jumping maar zo eecht een parkour zou iemand dit voor mij willen doen Reageren
Big-Bear Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Hey Steves, ik kan je daar zeer goed mee helpen! Neem eens een kijke bij de volgende links: Ocram Stunt Isle Stunt Map Smiler's San Fierro Stunt Park Hier zal vast wel wat leuk tussen zitten Reageren
Steves Geplaatst: 22 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Hey Steves, ik kan je daar zeer goed mee helpen!Neem eens een kijke bij de volgende links: Ocram Stunt Isle Stunt Map Smiler's San Fierro Stunt Park Hier zal vast wel wat leuk tussen zitten nee ik wil in het zand snap je gelijka ls motorcross Reageren
Wazuup Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Deze mod draait momenteel nog. Niet helemaal wat je bedoelt, maar het komt in de buurt. Klikkerdeklikkkkkkkkkk Greetz Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.