Grove St. Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 (bewerkt) Nee het is niet illegaal, want R* heeft toestemming gegeven. Link download R* . Mijn vragen: - waar gaat GTA over - waar gaat GTA 2 over - Welke is leuker? - Welke heeft dus een vette storyline. ( voor iemand werken en omdat je iets fout doet, opeens iedereen achter je aan zit ) soort GTA SA, GTA 3, GTA vice city achtig, met zijn story line. - Heb je een eigen save plaats? dus met garage en waar je je auto's kunt stallen? Als je zo de vragen beantwoord is het topie Bewerkt: 21 januari 2006 door Grove St. Reageren
Typhoon Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 1: GTA 1 speelt zich in drie steden af: Liberty City, Vice City en San Andreas, het verhaal weet ik niet precies, maar gewoon missie's enz. 2: Je kan in het begin poppetjes kiezen.. de stad weet ik niet. 3: Gta 1 is leuker denk ik! GTA 2 zijn de grapics wel wat mooier! Maar ik denk dat GTA 1 leuker is. 4: De storyline is denk ik GTA 1 ook beter ik heb ze allebij gespeeld (niet heel lang) maar ik zou toch voor GTA 1 kiezen. 5: Volgens mij heb je geen garage's maar je hebt wel een saveplaats. Je weet wel dat GTA 1 en 2 2D zijn! Dus niet zo als GTA 3 etc. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Reageren
Grove St. Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 1: GTA 1 speelt zich in drie steden af: Liberty City, Vice City en San Andreas, het verhaal weet ik niet precies, maar gewoon missie's enz.2: Je kan in het begin poppetjes kiezen.. de stad weet ik niet. 3: Gta 1 is leuker denk ik! GTA 2 zijn de grapics wel wat mooier! Maar ik denk dat GTA 1 leuker is. 4: De storyline is denk ik GTA 1 ook beter ik heb ze allebij gespeeld (niet heel lang) maar ik zou toch voor GTA 1 kiezen. 5: Volgens mij heb je geen garage's maar je hebt wel een saveplaats. Je weet wel dat GTA 1 en 2 2D zijn! Dus niet zo als GTA 3 etc. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Ja dat weet ik over dat 3d gedoe, dankje dat je poste Wat vind iemand anders ervan? Reageren
Lantyz Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Op WikiGTA kun je over GTA2 al heel wat vinden, over Grand Theft Auto nog niet zoveel. Persoonlijk heb ik veel meer met GTA2 dan met Grand Theft Auto. De sfeer van GTA2 is beter uitgewerkt dan die van zijn voorganger. GTA2 is de eerste GTA waar je tussendoor kan saven, maar nog zonder garage voor je auto. Grand Theft Auto heeft een storyline, bij GTA2 ontbreekt deze min of meer. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Het komt erop neer dat je net zoveel baantjes moet doen totdat je de stad onder je duim hebt (en een ons weegt...). Reageren
Grove St. Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 (bewerkt) Het komt erop neer dat je net zoveel baantjes moet doen totdat je de stad onder je duim hebt (en een ons weegt...). Haha, dan ga ik GTA 1 maar legaal downloaden maar gta 1 heeft dus een storyline en gta 2 niet. en nog meer mensen met een mening? EDIT: GTA2 GTA London 1969 Grand Theft Auto Is gta london ook leuk? heeft die ook een story line, kun je die nog legaal downloaden op een site van R* ? Bewerkt: 21 januari 2006 door Grove St. Reageren
Grove St. Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 ( sorry voor dubbelpost ) Wat vinden jullei van GTA London? welke zou ik nu moeten kiezen? Reageren
need my speed Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Als je GTA 1 al hebt, zal ik zeker geen Londen nemen... - Waar gaat GTA 1 over: Je moet gewoon missies uit voeren, je hebt geen storyline. - Waar gaat GTA 2 over: Je moet gewoon missies uit voeren, je hebt niet echt een storyline, alleen als je alle missies van het level waar in je zit hebt gedaan, komen je opdrachtgevers (de gang bazen) achter je aan, omdat je ook voor hun vijanden hebt gewerkt. - Welke is leuker: GTA2. - Welke heeft een vette storyline: GTA2, GTA1, en Londen hebben niet echt een storyline, je moet gewoon missies doen. - Heb je een eigen save plaats? Dus met garage en waar je je auto's kunt stallen: Garage heb je niet, en in GTA2 kan je saven, dit kan in GTA 1 niet, en als ik het goed heb kan dit ook niet in Londen. Goed beantwoord? Reageren
Grove St. Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 (bewerkt) haha, ja maar je kan in GTA 1 toch wel saven. Anders heb je er niks aan. en nee ik heb alleen GTA SA. Bewerkt: 21 januari 2006 door Grove St. Reageren
tjah77 Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 haha, ja maar je kan in GTA 1 toch wel saven. Anders heb je er niks aan. en nee ik heb alleen GTA SA. Alleen als je een volledig level(liberty city,vice city en SA) hebt uitgespeeld saved het. Reageren
Grove St. Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 haha, ja maar je kan in GTA 1 toch wel saven. Anders heb je er niks aan. en nee ik heb alleen GTA SA. Alleen als je een volledig level(liberty city,vice city en SA) hebt uitgespeeld saved het. dus als je afsluit na 1 missie ben je hem kwijt Reageren
need my speed Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Ja, daarom vind ik GTA2 veel leuker. Ook heb je in GTA2 veel meer wapens en auto's. In GTA1 zitten dan wel weer brommers enzo, maar als je daarmee fatsoenlijk wil rijden heb je wel een jaartje nodig, zo hard gaan die dingen. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Als je Windows XP of Windows 2000 hebt moet je maar GTA 2 hebben want GTA 1 hapert vaak Reageren
Grove St. Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 ik heb xp dus oke GTA 2, maar virus scanner is verlopen. is het een veilige download zonder virus scan? Link is dit veilig? Reageren
need my speed Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Als je Windows XP of Windows 2000 hebt moet je maar GTA 2 hebben want GTA 1 hapert vaak Dat ligt dan aan je computer want bij mij doet hij het perfect (en ik heb XP). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.