Grove St. Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Maar is het veilig, om zonder scan dat bestand te downloaden, heeft iemand het gedownload een keer. en zag je dan een virus die werd tegen gehouden? Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 natuurlijk is het veilig R* gaat tog geen virus opsturen dus ik zou zeggen downloaden alleen gta1 lukt niet met het installeren maar gta2 heb ik al uitgespeeld en het was best wel leuk Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Als je Windows XP of Windows 2000 hebt moet je maar GTA 2 hebben want GTA 1 hapert vaak Dat ligt dan aan je computer want bij mij doet hij het perfect (en ik heb XP). Nou waroom werkt GTA 2 bij mij perfect en GTA 1 zo b*llsh*t ? Reageren
jojogta3 Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 IK heb ook pas gta2 weer gedownload en ik kreeg geen meldingen ofzo dus gewoon downloaden zou ik zeggen Reageren
Grove St. Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 heb ik al lang gedaan Ik vind het niet leuker dan gta sa ofzo, maar je kan het natuurlijk niet vergelijken Reageren
kuyt Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 heb ik al lang gedaan Ik vind het niet leuker dan gta sa ofzo, maar je kan het natuurlijk niet vergelijken HEEFT IEMAND TOEVALIG GTA LONDON OOK Reageren
Grove St. Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 nee, je kan wel gta 1 en gta 2 hier downloaden: hiero En zet je capslock uit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.