Jump to content

tractor, ploeg

Recommended Posts

Geplaatst:

:D he jongens.

Ik had in een andere topic een vindplaats van een ploeg gezien alleen toen ik daarheen ging stond ie er niet.

Nou vraag ik aan jullie waar er nog meer ploegen staan?

alvast bedankt. :bier:

Geplaatst: (bewerkt)
:D he jongens.

Ik had in een andere topic een vindplaats van een ploeg gezien alleen toen ik daarheen ging stond ie er niet.

Nou vraag ik aan jullie waar er nog meer ploegen staan?

alvast bedankt. :bier:

Dat kan je vinden op wikigta ga daar naar voertuigen en zoek naar de tractor daar staat een kaartje waar hij is.

Bewerkt: door gta-liefhebber
Geplaatst:

in de desert staat een ploeg (of wat er voor door moet gaan) verschuilt tussen een paar bosjes. je kunt deze achter de traktor hangen en er mee gaan rijden. het is wel grappig maar ik vond het niet echt de moeite waard aangezien er weinig tractors in de desert rijden moet je een heel end met dat ding rijden.

Geplaatst: (bewerkt)

Hij is alleen een beetje donker.

screen185iv.jpg

Je hebt ook nog een Combine Harvester:

640px-Wa_ca_heav_Combineharvester.jpg

Bewerkt: door flitskikker
Geplaatst:
in de desert staat een ploeg (of wat er voor door moet gaan) verschuilt tussen een paar bosjes. je kunt deze achter de traktor hangen en er mee gaan rijden. het is wel grappig maar ik vond het niet echt de moeite waard aangezien er weinig tractors in de desert rijden moet je een heel end met dat ding rijden.

Kan je tonen op een kaart waar de ploeg is aub?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...