Big Boss Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2006 Hey mensen, Ik was daarnet even de walktrouhg aan het lezen: Hyman Condo... Wapens & Pickups: Beloningen Hidden packages Cop Bribe ‘Street’ outfit Bij mij liggen daar geen beloningen, Bij Ocean Vieuw en het Vercetti Estate wel. Horen daar wel al die wapens en spullen te liggen of is dit gewoon een fout in de Walktrouhg? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2006 Dat moet je wel bepaalde missie's en een bepaalde hoeveelheid hidden packages hebben! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2006 bedoel je dat op die plek geen hidden packacger liggen?misschien heb je ze al opgeraapt of bedoel je iets anders... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2006 Er liggen daar nergens beloningen. Enkel een Armor op het dak. Ik heb 42 Hidden Packages, en doe nu alle bedrijven missies om 'Cap the Collector' te ontgrendelen. Ook de eerste missie van de Cubanen (Stunt Boat Challenge) is beschikbaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2006 Dat komt omdat dit een glitch is als je hyman condo koopt voordat je alle hidden packages hebt komen daar geen belonining behalve degene die jij al hebt als je niet een hebt gevonden krijg je ook gewoon je beloningen dus koop hyman condo pas als je alle hidden packages hebt gevonden of geen een. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2006 Volgensmij is die glitch niet echt kloppend, want ik heb hem ook gewoon pas gekocht tussen de 1 en 99 HP's en de beloningen kwamen ook gewoon. De beloningen komen er wél pas op het moment dat je Hyman Condo hebt gekocht, op de Sea Sparrow, Rhino en Hunter na komen alle wapens daar te liggen, boven op het dak. Misschien ben je daar nog vergeten te kijken. Dat komt omdat dit een glitch is als je hyman condo koopt voordat je alle hidden packages hebt komen daar geen belonining behalve degene die jij al hebt als je niet een hebt gevonden krijg je ook gewoon je beloningen dus koop hyman condo pas als je alle hidden packages hebt gevonden of geen een. Hoe kom je trouwens aan deze bewering? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2006 Volgensmij is die glitch niet echt kloppend, want ik heb hem ook gewoon pas gekocht tussen de 1 en 99 HP's en de beloningen kwamen ook gewoon. De beloningen komen er wél pas op het moment dat je Hyman Condo hebt gekocht, op de Sea Sparrow, Rhino en Hunter na komen alle wapens daar te liggen, boven op het dak. Misschien ben je daar nog vergeten te kijken. Dat komt omdat dit een glitch is als je hyman condo koopt voordat je alle hidden packages hebt komen daar geen belonining behalve degene die jij al hebt als je niet een hebt gevonden krijg je ook gewoon je beloningen dus koop hyman condo pas als je alle hidden packages hebt gevonden of geen een. Hoe kom je trouwens aan deze bewering? Ik heb dat zelf meegemaakt en op het internet gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2006 Als je logisch nadenkt klopt deze glitch ook helemaal niet, de meeste mensen kopen Hyman Condo tussen de 1 en de 100 Hidden Packages, sommige HP's zijn zó simpel te vinden dat je ze wel móét gevonden hebben via domweg erlangs komen. Hyman Condo kan je kopen na de missie Phnom Penh '86, dan kun je dus nog niet eens alle HP's hebben. Aangezien ik Hyman Condo ook alle keren heb gekocht tussen de 1 en de 100 HP's en alle wapens er gewoon kwamen lijkt het me dat je over een gemodificeerde versie van Vice City beschikte. Kan je trouwens de link geven van de site waar staat dat je alleen de wapens krijgt bij Hyman Condo welke je al ge-unlocked hebt bij Ocean View Hotel? Wil ik wel eens zien, want nu geloof ik er hélemaal niks van aangezien ik het zélf alle keren anders heb meegemaakt. En ik zit nu al bijna anderhalf jaar op GTAForum.nl, en deze bug/glitch is nog nóóit genoemd, dus ik ben wel benieuwd naar de link. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2006 Als je logisch nadenkt klopt deze glitch ook helemaal niet, de meeste mensen kopen Hyman Condo tussen de 1 en de 100 Hidden Packages, sommige HP's zijn zó simpel te vinden dat je ze wel móét gevonden hebben via domweg erlangs komen. Hyman Condo kan je kopen na de missie Phnom Penh '86, dan kun je dus nog niet eens alle HP's hebben. Aangezien ik Hyman Condo ook alle keren heb gekocht tussen de 1 en de 100 HP's en alle wapens er gewoon kwamen lijkt het me dat je over een gemodificeerde versie van Vice City beschikte. Kan je trouwens de link geven van de site waar staat dat je alleen de wapens krijgt bij Hyman Condo welke je al ge-unlocked hebt bij Ocean View Hotel? Wil ik wel eens zien, want nu geloof ik er hélemaal niks van aangezien ik het zélf alle keren anders heb meegemaakt. En ik zit nu al bijna anderhalf jaar op GTAForum.nl, en deze bug/glitch is nog nóóit genoemd, dus ik ben wel benieuwd naar de link. Dat was toen ik een 100% walkthroug gebruikte hier is de linkwww.gamefags.com. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2006 Ten eerste is dát geen link, ten tweede klopt de tekst ervan ook niet, want het is gamefaqs.com, niet gamefaGs, ten derde, als je bij gamefaqs.com kijkt, is daar helemaal geen FAQ of iets dergelijks voor Vice City, ik heb zowel bij de G als de V gekeken, dus ik zou toch wel graag de link hebben waar je het écht gezien/gevonden hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.