Dizcid Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 wat vinden jullie van mij starfox sig? rate! Reageren
Ferre Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Mooi werk dizcid Leuke render, misschien een andere lettertype maar verder is je tekst oke. En ook mooie brush gebruikt! 8,8/10 Reageren
Upstream Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Prachtige achtergrond, hoe heb je die gemaakt? Het straalt echt een soort schilderijachtig iets uit. Ik vind het in ieder geval heel mooi, ook dat die lijnen naar je render toe lopen. Jammer vind ik: -de tekst, lettertype is goed maar hij kan beter geblend worden -Dubbele render ben ik niet zo'n fan van. -er zit wat wit bij het uiteinde van ze geweer. Maar is echt een pracht signature geworden. Reageren
Dizcid Geplaatst: 22 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 ik ging gewoon een beetje brushen en toen pixelstretch en dan twirl. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.