Jorge_F Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ziet er zeker mooi uit Tectron, zeer goed gemod . Reageren
TommieguN Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Hmmm is de orginele auto wel van jou? Dat betwijfel ik omdat hier een schaarste is aan automodders. Zoniet moet je eerst toestemming hebben van de orginele autheur. Maar ff ontopic: Ik vind de auto niet echt iets. Sorry. Reageren
EXIT Geplaatst: 26 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 de orginele auto is de taxi van gta sa Reageren
Matiscus Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Hij is orgineel. Ik vind hem wel leuk. @Tommygun: Ik kan ook auto's modellen. Maar ik steek men tijd er niet in. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Leuk gemaakt Tectron Ga je er nog meer maken? Of was dit je enigste?? Reageren
patbreu Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 dit is geen modellen maar enkel het verschuiven van de data van de wielen, monstertruck wielen onder een taxi, best leuk maar niet een nieuw model Maticus, als je auto's kan maken wat heb je al gemaakt dan , of zeg je allen dat je het kan en laat je het verder zo? Reageren
EXIT Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) ik ben probeer van de dft30 een truck van maken die auto's kan vervoeren zodat ze er niet afvallen alleen de coll lukt niet omdat ik niet weet hoe je die moet bewerken ik werk nu nog met zmodeler maar als iemand me zeg waar ik 3ds max kan downloaden dan stap ik over (en ga nu niet zeggen "daar moet je voor betalen" want dat wist ik al) Bewerkt: 27 januari 2006 door tectron Reageren
Jorge_F Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 dit is geen modellen maar enkel het verschuiven van de data van de wielen, monstertruck wielen onder een taxi, best leuk maar niet een nieuw model Maticus, als je auto's kan maken wat heb je al gemaakt dan , of zeg je allen dat je het kan en laat je het verder zo? Hij heeft al verscheidene screens op het forum gepost waar hij laat zien dat hij echt auto's kan modellen. Ik zou het ook kunnen hoor, ik vind het alleen te lang duren . Reageren
Grove St. Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 iedereen zou het kunnen het is alleen een kwestie van trainen en tijd hebben ( wat ik niet heb ) Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Best OK hoor, mijn eerste "ding" in Zmodeler was dat ik een spoiler op de Hydra had geplaatst. Alleen crashte de game daardoor Die van jou is best OK, maar maak em nog maar wat netter Greetz, GTA Vice VIP Reageren
gybrus Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 lol coole wagen maar ik zou die stangen een beetje duner maken...... naja wel leuk voor je eerste mod. k.u.t.g.w. greets gybrus Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 bij mij doen die plaatjes het niet, ik kan je auto niet zien Reageren
EXIT Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 mijn part mag je de auto zelf converteren o ja auto heeft geen copyright Reageren
DaBeast Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Nice, dat moet je me eens leren hoe je dat alemaal atached etc . Greetz Reageren
King Room Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Coole Taxi!! Wel vet!! Room Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.