Jump to content

wat moet je doen om de hele kaart te krijgen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb nu rum 60 missie''s gedaan.

Heb nu dat linker gedeelte erbij waar je die helicoper winkel en die garage kon kopen.

Maar het bovenste deel word ik nog steeds uit geschoten...

Vind dat level met die manqette met new army model erg moeilijk en dat met die paketje inpikken van die gasten op de motor ,, met een auto is het veel makkelijker om ze om te leggen.

op die motor rijden kost veel minutie , je kan aan de vonken die dat je wat raakt.

En met die chinezen moet ik eerst beter kunnen zwemen m waar ik dt kan leren weet ik niet

Geplaatst: (bewerkt)

Na ruim 60 missies zit je al in Las Venturas, je kunt nu op alle eilanden komen. Die moters met die pakketjes van hun moter stelen heet "T-Bone Mendez". Het beste is om naast hun te gaan rijden en heel vaak op ALT te drukken. Nu pakt hij snel het pakketje eraf.

Voor New Model Army zijn wel wat tips. Pak de bom van je basis en vlieg achter het andere helicoptertje die vaten dropt. Als hij bij zijn basis is aangekomen gooi je de bom op die helicopter. Nu zal hij geen vaten meer droppen. Als dat gelukt is moet je alle tanks vernietigen door er een bom boven op te gooien. Daarna repareer je de bruggen en gooi je de vaten aan de kant. Nu kun je makkelijk deze missie halen.

Met die Chinezen bedoel je vast "Amphibious Assault". Hier moet je 20% Long-inhoud (Lung Capecity) hebben.

Hoe kweek ik Lung Capecety zodat ik langer kan duiken?

Door te duiken krijg je meer Lung Capecetiy. Als je dan onder water gaat loop het extra balkje leeg dat je krijgt als je in het water ligt. Als die bijna leeg is kom je snel boven water, herhaal dit lekker vaak. Op den duur komt er in beeld dat je Lung Capecety omhoog is gegaan. Als dit ongeveer 3x in beeld is verschenen dan kun je de missie starten.

Hoe duik je?

Je kunt duiken door in het water te liggen en op de schietknop (PC: Linkermuisknop) te drukken. Als je dat gedaan hebt kom je onderater, druk dan snel de springknop (spatie) in en nu kun je duiken. Zorg wel dat je weer op tijd boven bent hé?

Succes :cya:

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Ik heb dat level gehaald waar je voor moest zwemmen

Maar ide :bonk: new army model wil maar niet lukken

Het gaat niet goed met die bom op die andere helicoper

lieft een cheat of zo

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...