Giorgo Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Ik som even de voertuigen op die onverwoestbaar zijn : Freight Brown Streak Bike BMX Mountain Bike Ploeg _____________ Giorgo Reageren
ruby159 Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Nee natuurlijk niet.....heb je in het echte leven wel eens een fiets zien ontploffen dan? Alleen voertuigen waar een ontplofbare stof in zit (benzine dus) kunnen ontploffen. Ook de trein en de tram zijn overigens onverwoestbaar. maar een fiets kan wel kapot gaan Reageren
gta 88 Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 nee hoor je kunt zo veel broberen al je wild eeen auto kan kapot een motor of een schoter een vlieg tuig tot heikopter en boot Reageren
wiebje Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 een fiets kan wel kapot gaan or want dan vliegt tie in brand en dan ontploft hij zet er maar is eeen sethal charge op Reageren
Dynamic Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Het is stom dat het niet kan want een fiets kan wel kapot de wielen kunnen er wel af en het ijzer kan breken das weer een fout van r* en de trein ook :S' GB Reageren
LucasV Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Wel jammer dat je geen slag in je wiel ofzo kan krijgen of een lekke band. Maarja, niet heel erg ofzo. Reageren
Goliat Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 This gewoon onrealistisch, want als ik een bom leg bij mijn fiets dan kan ik er daarna niet meer oprijden. Reageren
ZOrange Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Wel jammer dat je geen slag in je wiel ofzo kan krijgen of een lekke band. Maarja, niet heel erg ofzo. Hehe als rockstar daar allemaal moet naar kijken dan zal het wel even duren tot die gta uit komt hoor! Dan moeten ze ook gaan kijken dat als je van een gebouw valt je een gebroken been hebt ofzo. Maar wees gerust ooit zal dit wel komen hoor! vergelijk maar GTA1 en GTA SA wat een verschil Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 (bewerkt) Fietsen zijn niet onverwoestbaar het kan niet ontploffen ja dat kan een fiets niet maar als je met een flamethrower op je fiets richt en vuurt gaat ie in brand en kan je er niet meer op dat is in het echt ook zo je kan niet op een verbrande fiets fietsen dus dat is geen foutje van R* maar realistisch en fietsen zijn wel verwoestbaar. jullie denken dat het onverwoestbaar is omdat het niet kan ontploffen dan zitten jullie ver naast de antwoord ik bedoel het niet van iedereen die dat denkt is dom maar ik wou dit eve kwijt Bewerkt: 25 januari 2006 door Carl_Johnson2 Reageren
Velaro Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Als je met een Flame-Gun erop gaat schieten kan je er wel nog op hoor.By the way ik heb al zon' topic geopend hierover heb je de Zoekfunctie gebruikt ? Reageren
LucasV Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Wel jammer dat je geen slag in je wiel ofzo kan krijgen of een lekke band. Maarja, niet heel erg ofzo. Hehe als rockstar daar allemaal moet naar kijken dan zal het wel even duren tot die gta uit komt hoor! Dan moeten ze ook gaan kijken dat als je van een gebouw valt je een gebroken been hebt ofzo. Maar wees gerust ooit zal dit wel komen hoor! vergelijk maar GTA1 en GTA SA wat een verschil Nee, dit is niet zo heel moeilijk toch? Een slag in een wiel is denk ik niet moeilijker dan een deuk in een auto. Toch wel begrijpelijk dat ik hier na kijk. Reageren
nick Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Zou wel leuk zijn een slag in je wiel! Zie je CJ ineenkeer de berm in rijden! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.