Follow Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 (bewerkt) Een server hosten met halo custom editie doet hij bij mij niet, want hij zegt dat er 0 spelers inzitten Weet iemand een oplossing? Als je het niet zeker weet maar misschien een ideetje hebt waardoor het wel lukt, post het dan even, want een vriend van mij heeft er ook last van Bewerkt: 27 januari 2006 door SoH-Chief Reageren
Wesley Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Topic van bijna een maand lang oud , en niemand reageerd ... Maar goed , --Topic Bump! -- ------------------------------- Misschien kun je effe contact maken met Microsoft. - Klik hier voor de Nederlandse Microsoft Ik heb ook wel eens met andere games dat er niemand in de server komt. Maar als je echt een lange tijd wacht , dan komt er vanzelf wel iemand. Maar neem toch maar contact op met Microsoft! Reageren
Follow Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Oke, ik heb een bericht verstuurt, nu hopen op een antwoord Reageren
Follow Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Ik doe nu dubbelpost omdat ik telkens niks terugkrijg, en het is heel vervelend. Wie kan me verder helpen? Ik wil zo graag zelf een game hosten, en nu het vreemde: Bij normale halo kon het wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.