djvinnie Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Geplaatst: 2 september 2004 Ik was vanmiddag zins tijden weer MTA aan het spelen(ik was de CD kwijt) Ben ik lekker bezig(Le Freak was er ook bij) Word ik in 1 keer van de server afgegooit met deze reden......"Disconnected: Suspected trainer usage. (Delay = 10 sec)" Maar ik heb helemaal geen trainer, en ik wil er niet eens 1! Wie kan mij helpen!
VICEGUY Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Geplaatst: 2 september 2004 :o Ja dat had ik ook! ik had het net een halve dag gespeeld en toen zei hij dat ik een trainer had geinstalleerd :huh: :huh: Kan iemand ff info geve? :o
Arjen Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Geplaatst: 2 september 2004 Hm.. Nog nooit gehad. De-Installeer MTA weer opnieuw anders
Furi0uz Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Geplaatst: 2 september 2004 Ik was vanmiddag zins tijden weer MTA aan het spelen(ik was de CD kwijt) Ben ik lekker bezig(Le Freak was er ook bij) Word ik in 1 keer van de server afgegooit met deze reden......"Disconnected: Suspected trainer usage. (Delay = 10 sec)" Maar ik heb helemaal geen trainer, en ik wil er niet eens 1! Wie kan mij helpen! Heeft niks te maken met de server, dit zit standaard ingebouwd in MTA en kan worden veroorzaakt doordat je game version verkeerd staat, sommige draaiende programma's en processen kunnen dit ook veroorzaken en zelfs een website nog wel... Gewoon zorgen dat zoveel mogelijk afgesloten is en verschuif je game version een keertje van 1.0 naar 1.1 of andersom... Met de server heeft het verder niks te maken, omdat deze optie niet in het Admin menu zit en je de message anders zeker zo niet te zien krijgt...
=SwA=PiZZA Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Geplaatst: 2 september 2004 idd, Furi0uz heeft hierover gelijk Het kan ook zijn, dat je aan het scannen was met Virusscanner(die kan zulke reacties geven) :rolleyes: Of misschien was je een cr*ck/seri*l/k*y (censuur:P) aan het downloaden? Dan scant MTA namelijk dat je met iets "illegaals" bezig bent, en dan denkt hij dat je een trainer gebruikt.. Ga voor jezelf even na, wat je het laatst hebt gedaan voordat je MTA ging spelen, of TIJDENS het spel aan had.. Greetz PiZZA :ph34r:
djvinnie Geplaatst: 2 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2004 idd, Furi0uz heeft hierover gelijk Het kan ook zijn, dat je aan het scannen was met Virusscanner(die kan zulke reacties geven) :rolleyes: Of misschien was je een cr*ck/seri*l/k*y (censuur:P) aan het downloaden? Dan scant MTA namelijk dat je met iets "illegaals" bezig bent, en dan denkt hij dat je een trainer gebruikt.. Ga voor jezelf even na, wat je het laatst hebt gedaan voordat je MTA ging spelen, of TIJDENS het spel aan had.. Greetz PiZZA :ph34r: ik download 24 uur per dag films, en "vroeger" kon dat gewoon! Probleem is trouwens inmiddels opgelost!!! BEDANKT! ................slotje..........
Le Freak Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Geplaatst: 3 september 2004 Check altijd voor het stellen van je vraag deze topic: MTA Forum regels en informatie Het antwoord heb ik hier toevallig een aantal weken geleden tussen gezet omdat ik het probleem zelf ook had
Recommended Posts