Aad Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Door op de volgende link je aan te melden op de site kan je een gratis ipod artikel naar keuze winnen dit gaat door middel van credits voor hoe meer mensen zich aanmelden hoe meer credits je verdien. de site is te vinden op. http://www.doemaardieipod.nl/index.php?r=40376 als je je daar aanmeld krijg je automatisch te zien wat de keuze is en wat je moet doen. Alvast bedankt voor jullie belangstelling he en ik hoop dat veel mensen het proberen. Reageren
Typhoon Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Dus als wij ons registreren krijg jij credits? Maar dan kan je gewoon een ipod nano krijgen? Reageren
RTS Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Dus als wij ons registreren krijg jij credits?Maar dan kan je gewoon een ipod nano krijgen? Het is niet zo makkelijk als het lijkt. Je meld je aan en je krijgt een special URL (net als die van Aad). Als iemand naar die URL gaat en diegene stemt in op een aanbieding die je krijgt van die site krijgt Aad er een refferal bij. Iemand moet dus eerst op een aanbieding in gaan (telefoonabo's vitaminepillen en weet ik het) zodat die gene waarvan jij die linkt hebt gekregen een refferal erbij krijgt. Reageren
Ferre Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Hoeveel heeft die er dan voor nodig? Reageren
Spacecraft Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 En daarom plant Aad hier zijn Refferal Url neer, zodat uiteindelijk alleen hij er beter van wordt als één van jullie je via die link aanmeld.. Reageren
Ferre Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Dan koop ik wel liever een iPod in de winkel Reageren
tjah77 Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Nee hoor, hij post alleen de registratie link. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 (bewerkt) Sorry dat ik dit even omhoog bump maarrrrrr...... Gisteren is deze actie besproken in het tvprogramma ''Opgelicht'', en het werkt op de volgende manier. 1.) Iemand (Aad dus) komt in aanmerking voor een IPod zodra hij een artikel besteld op die site. 2.) Aad krijgt een link die hij aan andere personen geeft. (De link hierboven) 3.) Minimaal 4 andere mensen moeten via die link ook iets bestellen op die site. 4.) Pas daarna heeft Aad recht op een IPod. Komt het daadwerkelijk tot die 4 bestellingen, is het nog maar de vraag dat je een IPod krijgt thuisgestuurd. Die artikelen varieren van een t-shirt tot een pc, er zijn meerdere aanbieders gelinkt op die site. Het is dus een manier om artikelen te verkopen. Het is door het tvprogramma niet gebleken dat het oplichterij is, maar twijfelachtig is zeker wel.. Dus de term ''Gratis'' komt hier niet geheel tot zijn recht. Er zit altijd een addertje onder gras, niets is gratis. Al helemaal niet op het internet.. Uch, ik heb gesproken Bewerkt: 9 februari 2006 door RonaldVC Reageren
Robin2130 Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 precies, ik vertrouw t ook niet, ik koop alleen via internet op site's met een Thuiswinkel Waarborg logo erop. Niet op een 1 of andere vage site. btw je heb dan ook kans op veel spam in je mailbox. en als je daadwerkelijk iets besteld daar op die site dat je dan je geld kwijt ben en dat je niks krijgt thuisgestuurd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.