VforV Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Dat de PSP op PS3 kan aangesloten worden weet ik al, maar kan de PSP ook op de PS2 aangesloten worden Reageren
RonaldVC Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Ik had juist gehoord dat je straks met een soort videokabeltje je psp op de tv kan aansluiten (ivm HD technologie), zodat je met je psp in je handen spelletjes kan spelen op je tv. Like a ps2 dus... Dat zou vet zijn... Groetjes Reageren
VforV Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Ik had juist gehoord dat je straks met een soort videokabeltje je psp op de tv kan aansluiten (ivm HD technologie), zodat je met je psp in je handen spelletjes kan spelen op je tv. Like a ps2 dus... Dat zou vet zijn... Groetjes Ja, dat is zo'n PSP2TV-ding, waarmee je beelden van je PSP met projectietelevisie op je TV getoond worden. Maar ik vind dat te duur (+/- 100 € ) Anyway, kan je je PSP op een PS 2 aansluiten? Reageren
maarte41 Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Ik heb het al geprobeert, maar er gebeurt niets. Dat vind ik wel dom van sony, want zo zou ik mijn savegames en foto's uit san andreas op de computer kunnen zetten. Reageren
VforV Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Ik heb het al geprobeert, maar er gebeurt niets.Dat vind ik wel dom van sony, want zo zou ik mijn savegames en foto's uit san andreas op de computer kunnen zetten. Ik vind het ook dom. Nu moet je speciaal zo'n PSP2TV kopen als je op je tv wilt spelen. Ik had nogtans bij de release v/d PSP eens gelezen dat hij compatibel is met de PS2, maar vooral naar de PS3 gericht is (W-LAN enzo). Reageren
LucasV Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Je kunt je PSP ook op de 360 aansluiten, net als de iPod overigens Ik heb trouwens nergens gelezen dat je de PSP op de PS3 kon aansluiten, maar ik kan me vergissen. Heb je trouwens een bron? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Je kunt je PSP ook op de 360 aansluiten, net als de iPod overigens Ik heb trouwens nergens gelezen dat je de PSP op de PS3 kon aansluiten, maar ik kan me vergissen. Heb je trouwens een bron? Het zou een beetje raar zijn als je je psp wél op een microsoft product kan aansluiten en niet op een Sony product (ps3). Ga er maar van uit dat het kan..Waarom zou dat eigenlijk mogelijk zijn? Wat heeft een psp nou met een xbox360 te maken? Beetje dubieus..... Reageren
LucasV Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Je kunt je PSP ook op de 360 aansluiten, net als de iPod overigens Ik heb trouwens nergens gelezen dat je de PSP op de PS3 kon aansluiten, maar ik kan me vergissen. Heb je trouwens een bron? Het zou een beetje raar zijn als je je psp wél op een microsoft product kan aansluiten en niet op een Sony product (ps3). Ga er maar van uit dat het kan..Waarom zou dat eigenlijk mogelijk zijn? Wat heeft een psp nou met een xbox360 te maken? Beetje dubieus..... Ik heb geen id. Maar misschien heeft Microsoft het niet bewust gedaan ofzo. Apple en Sony zijn M$ grootste 'vijanden' / 'tegenstanders'. Reageren
VforV Geplaatst: 26 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Je kunt je PSP ook op de 360 aansluiten, net als de iPod overigens Ik heb trouwens nergens gelezen dat je de PSP op de PS3 kon aansluiten, maar ik kan me vergissen. Heb je trouwens een bron? Ja het OPS2M (Officieel PlayStation2 Magasine). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.