Synchro Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Slimm + Tekst is goed + Background past erbij - Render is raar DaddyPimp + Render valt mee - Weirdo background - Tekst trek op niks Mijn stem gaat naar Slimm
Gtaboy107 Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Mijn stem gaat uit naar Slimm omdat ik de tekst mooi vind en die animatie! Dus mijn stem gaat uit naar Slimm. Groeten Gtaboy107.
DaddyPimp Geplaatst: 22 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Hij is niet zo geweldig gelukt, succes Slimm: Niet zo goed gelukt? Ik vind hem kei goed gelukt met die spinner enzo Jij ook succes.
Slimm Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 @Slimm, ik had nog een vraagje hoe doe jij die glow ?Is dat gewoon inner glow en de settings erg hoog zetten ? Outer glow, dan geel veranderen in wit, settings hoeven niet geweldig hoog, rond de 75% is goed Niet zo goed gelukt? Ik vind hem kei goed gelukt met die spinner enzo Jij ook succes. Nouja, ik was wat dingen vergeten, zoals scanlines op sommige plekjes. Bedankt voor je compliment, ik vind je joue ook erg mooi! Andere ook bedankt voor de comments
P-Jamma Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ik vind ze allebei gewoon kei goed gelukt! Maar als ik moet gaan kiezen stem ik toch voor DP, om de spanning er nog een beetje in te houden . Allebei, kei mooi gemaakt Slimm & DaddyPimp!
need my speed Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Ik vind ze allebei gewoon kei goed gelukt!Maar als ik moet gaan kiezen stem ik toch voor DP, om de spanning er nog een beetje in te houden . Allebei, kei mooi gemaakt Slimm & DaddyPimp! Dat doe je gewoon omdat het je broer(tje) is! Maar ik stem ook op DP.
Ikkes Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Beide hele mooie sigs. Maar die van Daddy Pimp spreek mij toch meer aan. Ik denk dat het door het geheel komt! En bij Slim is om zijn mannetje nog een klein streepje wit. Stem: Daddy Pimp
RonaldVC Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Allebei heel erg gaaf. Wel allebei een andere stijl, je kan zien dat daar veel aandacht aan besteedt is.. Het was niet makkelijk om te kiezen maar mijn stem gaat naar Slimm. Die spreekt mij het meest aan.. Groetjes
Froodooo Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Daddypimp Je Sig ziet er zo op het eerste gezicht best leuk uit, met het Cutout-effectje eroverheen. Meestal word een Sig daar niet mooier op, maar deze vind ik wel netjes geworden zo! Tenminste, het ziet er een beetje Cutout-achtig uit, maar het zou het ook niet kunnen zijn... Verder is de achtergrond opzich wel goed, maar had hij misschien wat meer kleur kunnen hebben. De tekst is gewoon goed. Slimm Ziet er best goed uit, alleen een beetje een trieste sfeer. De achtergrond past wel goed bij het plaatje, en is ook mooi. De render is ook zeer mooi! Dan vind ik die ronddraaiende ketting ook heel leuk, een goed idee, maar als hij ronddraaid, is hij wel minder scherp, maar toch wel leuk. Tekst is ook netjes. Hmm, moelijke keuze! Uiteindelijk ga ik dan toch voor Slimm, maar het kiezen was echt moelijk. Nog veel succes beide!
Ruurd31 Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 DaddyPimp daar kies ik voor. Het is een mooie rustige signature. Verder goed gedaan, Slimm die van jou is ook wel leuk maar dat draaiende ding is voor mij iets te druk. Beiden zijn goed en wens ik veel succes!
Wazuup Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Ik stem voor DP, die drie gasten er erg mooi in staan. Greetz Wazuup
S.W.A.T. Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Ik stem op DaddyPimp hij heeft echt zo gangsta stijl plaatje.
.Sharingan Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Geplaatst: 23 januari 2006 Mijn stem gaat naar DaddyPimp Cartoon style. goed gedaan met die bling ! 9/10 Slimm, ik vind die animatie Te snel gaan
Slimm Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Battle afgelopen, winnaar Slimm. 1 Punt voor Slimm. Closed.
Recommended Posts