gta 88 Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 (bewerkt) ik dagt laat ik eens lekker gaan fietsen ik rij daar de cotrystike en opeens zie twee autos in de berm liggen ik loopt er tegn aan hoor ik een raar geluid ik kan geen schreen maken want hem namelijk voor de xbox maar kan wel loctiesie geven in het rondje daar staan die autos Bewerkt: 22 januari 2006 door gta 88 Reageren
RedNeck Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 dat zijn volgens mij de ghostcars die rijden zonder bestuurder dit is al een ondekte easter egg Reageren
W3sl3y Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Beste, Gebruik volgende keer anders even de zoekfunctie. Daarmee kan je kijken of je topic al bestaat. Reageren
ruby159 Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 dat zijn volgens mij de ghostcars die rijden zonder bestuurderdit is al een ondekte easter egg waar kun je die vinden? die wil ik hebbem Reageren
ZOrange Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 (bewerkt) Maken ze geluid? 'k heb er wel al enkele gezien, maar daar kwam geen geluid uit hoor! Je vind ze op vele plaatsen, ze hebben altijd blutsen en meestal is het een glenndale. Je vind ze veel in Bon Country en Country site! Bewerkt: 22 januari 2006 door zethe Reageren
MrKooKie Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Een Easter Egg kan je niet hebben, het is een geintje in een spel. En dat rare geluid zal wel iets anders geweest zijn.. Reageren
ZOrange Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 ja want ik heb ze gevonden! en er was geen geluid! Het zijn toch 2 glendales maar ze staan niet naast elkaar maar zo'n 20M uit elkaar! Ook heb ik veel waltons gevonden die gewoon langs de weg stonden! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 die zijn een beetje beschadigd toch !? die staan overal bijna !! Reageren
ZOrange Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 neen die staan zeker niet overal! In LV LS en SF heb ik hen nog nooit gezien! Wel Country Site en bone country en dessert Reageren
ogloc_00 Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 dat is gewoon voor de grap shijn baar is het een ongeluk geweest en zijn ze van de weg geraakt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.