San_Andreas_Nigga Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Ik heb net een Super Buu signature gemaakt. Alleen zou ik graag willen weten wat jullie ervan vinden, en ook graag raten + tips. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Ik heb net een Super Buu signature gemaakt.Alleen zou ik graag willen weten wat jullie ervan vinden, en ook graag raten + tips. Ik vind hem mooi! 8.7/10. Tips heb ik niet maar maak het een beetje lichter! Groeten Gtaboy107. Reageren
Typhoon Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 (bewerkt) Vet! Mooie border, goede achtergrond, tekst ook wel mooi! Ik geef een 9/10 Bewerkt: 21 januari 2006 door Typhoon Reageren
Mpp Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 (bewerkt) Ik heb net een Super Buu signature gemaakt.Alleen zou ik graag willen weten wat jullie ervan vinden, en ook graag raten + tips. yo GL Mooi werk aleen de achtergrond past niet bij de render en de tekst zie je niet zo goed Border is wel mooi 7.0 Bewerkt: 21 januari 2006 door Mpp Reageren
Froop Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 De render is slecht verkleind, de kleur past er niet bij en de achtergrond ook niet. Desalniettemin heb je ook goede dingen, zoals dat je een goede background kunt maken en de tekst passend hebt gemaakt. Ik geef je een 7. Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 (bewerkt) Ik vind hem harstike mooi, maar je had beter die render en de tekst anders kunnen doen. Probeer hem anders opnieuw met dezelfde achtergrond en dezelfde border. Zoals hij nu is geef ik hem een 7. Tip: Je kan mischien wat effecten aan de render geven zodat hij beter bij de rest van de sig past Bewerkt: 21 januari 2006 door Twenty Eyes Reageren
.Sharingan Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 7/10 de letters moesten andere kleur hebben de Kleur van de Render Buu past niet bij de achtergrond ! Nxt time better !!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.