Jump to content

auro van NFS MW

Recommended Posts

Geplaatst:

ja,dat vind ik ook maar op de baan zie je soms een zwarte lijn als je die blijft volgen gaat het iets beter en het is ook altijd goed om een beetje voor de bocht wat af te remmen op je gemakje je bocht pakken en verder racen...dan slip je minder vlug en je lach gas het best alleen gebruiken op rechte baan.soms werkt dit en beetje maar soms is dit ook irritant vind ik!

Geplaatst:

@ Mpp, je kunt om dit een beetje te voorkomen de "Slowmotion" (Ben ff de naam kwijt) gebruiken, als je dan een bocht omgaat, en dan nitro gebruikt, zul je veel minder snel slippen :)

Geplaatst:

als je een spioler installeert kun je bij het pauze-menu naar peformance-tuning gaan. kijk bij spoiler. sleep dat balkje meer naar de +. Nu heb je meer grip maar je bent langzamer.

Geplaatst:

Je kunt ook de 'snelheidsbreker' gebruiken, dan kun je beter sturen en heb je een beter overzicht om dingen te ontwijken.

Geplaatst:

Ik vind ook dat de auto's snel slippen. Vooral bij het optrekken. Dit is echt irritant, dan knal ik overal tegen aan.

Geplaatst:

Ik vind dat ook maar het is wel realistisch ik denk niet dat jij met b.v 150 k/m per uur in real life door de bocht rijd dat je dan niet slipt dus het hoort er eik wel in:)

• 2 maanden later...
Geplaatst:
Ik vind dat ook maar het is wel realistisch ik denk niet dat jij met b.v 150 k/m per uur in real life door de bocht rijd dat je dan niet slipt dus het hoort er eik wel in:)

Ja maar deze gaat echt overdreven door.

Of hij slipt in het echt niet zo soepel.

Geplaatst:

Vooral als je optrekt is het inderdaad heel erg irritant, dat is toch niet in real life he, ofwel want ik heb nog nooit gereden :puh: ?

• 3 weken later...
Geplaatst:

hangt ervanaf of je al je gas open geeft maar wat ik wel dom vindt in most wanted kan je de ps2 button niet half indrukken voor trager op te trekken------>underground versies ging dit wel! :Y

• 2 maanden later...
Geplaatst:

het is realistisch dat hij slipt, maar je kan ook het rijgedrag naar de + schuiven, dan slipt die auto ook minder!

• 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...