~Lance Vance Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Ik zit voor de missie Wrong side of the tracks, maar waarom kan ik nu niet naar Didier Sachs? Reageren
Typhoon Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Didie Sachs krijg je pas op het laatst, als je weer terug in los santos bent dus je zult nog even wat missie's moeten halen! Reageren
Damos Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Je moet eerst alle missies doen tot je terug bent in Los Santos dan kan je in Didier Sachs (je kan al in de andere winkels zoals Victim) Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Als je de zoekmachine had gebruikt kreeg je dit mooie antwoordt uit de FAQ. Omdat je net actief ben in het GTA:SA gedeelte, zal ik je wat handige links geven. In deze (klik) link vind je de F.A.Q. About SA. Daar staan de meest besproken onderwerpen in. Als je iets weten wilt, moet je daar als eerste kijken. Daar vind je meestal de vaak gestelde vraag in. Succes. ----------- Hier nog een rijtje wanneer welke kleding winkel open gaat: Wanneer gaat die winkel nou is open??Ik zet hier even alle openingen globaal op een rijtje: Binco, Pro Laps, Suburban: Gaan open na de missie: Nines and AK's Zip: Gaat open wanneer je in San Fierro komt Victim: Gaat open wanneer je in Las Venturas bent [/b]Didier Sachs Gaat open na de missie: Home Coming Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.