kees1991 Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 (bewerkt) een tut over sketchup nu over hoe je vilmpjes maakt van je model eerst maak je wat het maak niet uit wat. ik heb een paar doosen aan elkaar gemaakt voor de tut. klik nu op view(1) nu op tourguide(2) en nu op at-page(3) ga nu naar een punt waar je heen wil en doe weer view(1) nu op tourguide(2) en nu op at-page(3) doe dit nu op alle punten die je wilt laten zien. doe nu: file(1) export(2) animation(3) klik nu op export en je filpmje is klaar. je kunt hem nu openen in windows media player. of in windows mofie maker hier kun je er muziek bij zetten en plaatjes infoegen Bewerkt: 21 januari 2006 door kees1991 Reageren
X-TX Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Kun je de volgende keer wat beter je screens bewerken. Want het ziet er niet goed uit. Uitleg goed, ik heb het zo wel onthouden. Ik wist niet eens dat het kon. Reageren
Grove St. Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Leuke tut, kort maar je hebt wat je nodig hebt! ik werk met sketchup dus ik ga het gebruiken. Alleen paar fouten met de taal, en niet mooi die snelle cijfers met lijnen. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Handige tut! Ik wist niet eens dat dat kon... Ik ga het straks eens uitproberen. Reageren
kees1991 Geplaatst: 22 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 (bewerkt) ja ik kan niet met paint werken dus van daar ik heb net een niewe pc dus heb nog geen teken progamas er op staan die taal kan ik niks aan doen daar heb ik moeite mee (dislexi) komt mijn tut in de master of tutorial list?? Bewerkt: 22 januari 2006 door kees1991 Reageren
X-TX Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 (bewerkt) Master Tutorials List? Nou, als je voor wat beter tekst zorgt ondanks je dyslexie kun je het best en wat betere screens, Photoshop trial heb je zo gedownload. Verder heeft Eclipse de leiding dus moet je aan hem vragen. O.a. hoofdletters, punten enzo. Bewerkt: 22 januari 2006 door X-TX Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Ik heb de tut nu eens uitgeprobeerd, alles werkt goed... Maar even een offtopic vraagje: Als ik het filmpje wil bewerken in Windows Movie Maker, en ik sla hem op dan kan ik hem niet afspelen in Windows Media Player. Ik kan hem ook alleen maar als Windows Movie Maker-projecten (*MSWMM) Kan iemand helpen? Alvast bedankt! Reageren
Samurai Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Ik heb de tut nu eens uitgeprobeerd, alles werkt goed... Maar even een offtopic vraagje: Als ik het filmpje wil bewerken in Windows Movie Maker, en ik sla hem op dan kan ik hem niet afspelen in Windows Media Player. Ik kan hem ook alleen maar als Windows Movie Maker-projecten (*MSWMM)Kan iemand helpen? Alvast bedankt! Bestand> videobestand opslaan. En dan de juiste instellingen selecteren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.