Jump to content

sub missies

Recommended Posts

Geplaatst:

mijn vraag is heel simpel:

moet je bij de stadion en streetrace missies 1e worden?

deze missies zijn het:

Stadion Missies

Kickstart

8 Track

Blood Bowl

Dirt Track

Street Races

Los Santos Streetraces

San Fierro Streetraces

Las Venturas Streetraces

Airraces

Geplaatst:

hahah ok bedankt :)

dan nog deze:

1) hoeveel punten moet je halen bij kickstart?

2) bij blood bowl moet je 1 minuut halen, dat lukt mij alleen nooit iemand een tip om deze te halen?

Geplaatst: (bewerkt)

Je antwoordt op de vragen.

1) Je moet 25 of meer halen voor die missie. Zie ook WiKiGTA: Kickstart

2) Probeer eerst over de rand te rijden, de eerste is bijna onmogelijk om te pakken. Daarna zal hij naar een andere plek gaan en dan heb jij hem. Als je snel 3 of 4 achter elkaar hebt heb je meer dan 1 minuut.

Die Stadium Evenements zijn wel wat kort beschreven en nog niet helemaal af. We zijn nog druk bezig, ik hoop voor je dat ze er snel staan.

Link naar Kickstart.

Link naar Blood Bowl.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Ik had bij die bloodring had ik eerst 1 minuut... en later had ik de 2 minuten gehaald en toen stopte die ook.. maar toen kreeg ik geen extra auto... klopt dat???

Geplaatst:

Dat klopt, als je de evenement hebt gehaald. Als je hem daarna weer doet krijg je geen extra voertuig bij het Stadium. Bij Blood Bowl moet je eerst 1 minuut halen, als het het leuk vind en je wilt hem nog een keer doen maken ze je nog wat moeilijker. Zo hopen dat je plezier in het spel houd.

Bij de andere Stadium Evenements weet ik niet of dit wel geldt. Als je bij 8-Track de eerste keer die missie haalt, zul je misschien de volgende keer wel meer rondjes moeten rijden. Ik weet niet of het wel klopt misschien wel. Test maar even als je dat leuk vind.

Geplaatst:

KickStart kun je in Las Venturas doen, hij is op alle dagen van de week beschikbaar behalve op maandag en woensdag. Dan is het evenement Dirt Track beschikbaar.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...