ruby159 Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 ik las dit topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=20876 maar k wou weten hoe je dat kunt doen inbreken kan iemand me helpen plies Reageren
Typhoon Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Dat kan je nadat je de missie Home invasion Hebt gedaan! Klik maar op home Avasion en dan ga je er heen. Als je die missie hebt gedaan kun je dus inbreken, in die missie leer je het ook. Succes. Reageren
ruby159 Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 die missie heb k gedaan maar ik weet niet meer hoe dat moet Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 ik las dit topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=20876 maar k wou weten hoe je dat kunt doen inbreken kan iemand me helpen plies Hoe je het doet is niet echt moeilijk. Je steelt een Boxville, die vind je tegenover de Gym van Los Santos tussen de laatste 2 flats langs de weg. Je kunt alleen tussen 21.00-06.00 inbreken, als je tussen die tijden in een Boxville (Black-Edition) zit kun je de missie starten. Start de missie en voor de meeste huizen komt dan een gele marker te staan. Je hebt dan een bepaalde tijd waarin je spullen kunt stelen. Je kunt dan het huis inlopen en je steelt een ding wat je kunt oppakken. Wees wel voorzichtig want als de bewoners je horen moet je binnen 10 seconden het huis verlaten. Daarna kan je het huis wel weer in, om meerdere dingen te stelen. Als de tijd voorbij is dan rijd je de Boxville naar de lock-up. Het gele ding op de radar is de Lock-up. Als je daar de spullen hebt heen gebracht krijg je geld. Als je dan meer dan $10.000 steelt in een paar dagen, heb je de missie gehaald. Verder is hij niet nodig voor de honderd procent. Zie ook de post van Thypoon, daar staat wanneer je kunt inbreken. Na de missie Home Invasion. Reageren
ruby159 Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 dat is al lang geleden namelijk Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Ja en als je slim bent zet je de Boxville in de garage naast Johnson House, dan parkeer je hem tussen 20:00 en 06:00 midden in de Hood, activeert de missie en je kan de huizen van al je homies leegjatten. Als je hem in de Lockup hebt geparkeerd beeindig je de missie en zet je hem weer terug in je eigen garage. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 is er geen mod dat het altijd Nacht is zou wel vet zijn lol Reageren
Typhoon Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Er zijn wel cheats (volgens mij met een trainer dan) dat de tijd stil blijft staan! Dus dat zou wel handig zijn, dan kan je pas veel geld verdienen. Reageren
SilverDust Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 er is een code diet heet NIGHTPROWLER als je die intypt bijft het 00:00 dan kan je gewoon zolang als je wilt inbrken die had ik een keer gebruikt toen had ik voor 728.000$ aan spullen gestolen Gtabooooy Reageren
gta 88 Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 ik las dit topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=20876 maar k wou weten hoe je dat kunt doen inbreken kan iemand me helpen plies Hoe je het doet is niet echt moeilijk. Je steelt een Boxville, die vind je tegenover de Gym van Los Santos tussen de laatste 2 flats langs de weg. Je kunt alleen tussen 21.00-06.00 inbreken, als je tussen die tijden in een Boxville (Black-Edition) zit kun je de missie starten. Start de missie en voor de meeste huizen komt dan een gele marker te staan. Je hebt dan een bepaalde tijd waarin je spullen kunt stelen. Je kunt dan het huis inlopen en je steelt een ding wat je kunt oppakken. Wees wel voorzichtig want als de bewoners je horen moet je binnen 10 seconden het huis verlaten. Daarna kan je het huis wel weer in, om meerdere dingen te stelen. Als de tijd voorbij is dan rijd je de Boxville naar de lock-up. Het gele ding op de radar is de Lock-up. Als je daar de spullen hebt heen gebracht krijg je geld. Als je dan meer dan $10.000 steelt in een paar dagen, heb je de missie gehaald. Verder is hij niet nodig voor de honderd procent. Zie ook de post van Thypoon, daar staat wanneer je kunt inbreken. Na de missie Home Invasion. maak je weer een foutje het is van 20.00 tot 7.00 Reageren
Typhoon Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Ow er is wel een gewone cheat voor! Nou dan is dat volgens mij de nummer 1 tip om geld te verdienen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.